مردان به چه دلایلی به ازدواج دوم روی میاورند؟

مردان به چه دلایلی به ازدواج دوم روی میاورند؟

علاقه مردان به ازدواج دوم ممکن است به دلایل مختلفی روی دهد. دلایلی که گاها منطقی نیستند و به صورت اشتباه باب شده است. به نظر شما چه دلایلی باعث ایجاد این اتفاق میشود؟

در ادامه این مطلب به بررسی دلایل ازدواج دوم میپردازیم. با ما همراه باشید:

دخالت خانواده شوهر

متاسفانه برخی از مردان تحت سلطه خانواده خود هستند. این مردان با وجودی که همسرشان را دوست دارند ولی ممکن است همسرشان مورد قبول مادر یا خواهرشان نباشد. بنابراین این حسادت باعث می‌شود که زیر پای پسرشان بنشینند و با جلب رضایت زن اول برای پسرشان زن دوم بگیرند.

ازدواج به علت پسردار نشدن

متاسفانه در جامعه ما افرادی هستند که به فرزند پسر بیش از دختر علاقه دارند و می پندارند با دختر دار شدن نمی توانند نسل خود را ادامه دهند و گمان می کنند علت دختر دار شدنشان ایراد از همسرشان است. به همین دلیل اقدام به ازدواج مجدد می کنند و همسر قبلیشان نیز به علت دخترانش مجبور است که زندگی با هوو را تحمل کند.

ازدواج مجدد به علت سرد مزاجی خانم ها

رابطه جنسی برای مردان در زندگی مشترک اهمیت فراوانی دارد و اگر همسرشان با مشکل سرد مزاجی رو برو باشد تا حدی می توانند این مشکل را تحمل کنند. برخی از زنان روبرو با مشکل سردمزاجی متأسفانه به دنبال درمان آن نیستند که این موضوع رفته رفته موجب سردی رابطه بین زوجین می شود بنابراین به ازدواج مجدد رو می آورند.ازدواج دوم

یکنواخت و عادی شدن زندگی مشترک اول

وقتی حس عشق بین زن و شوهر از بین می رود و رابطه بین شان عادی و یکنواخت می شود، می تواند انگیزه ای باشد برای اینکه مرد بخواهد مجددا ازدواج کند.ازدواج دوم

برآورده نشدن نیازها

همه ما آدم ها نیازهایی داریم که با ازدواج کردن انتظار داریم نیازمان برآورده شود. اگر این اتفاق نیفتد، برخی از افراد به جای حل مشکل، رو به خیانت کردن یا طلاق گرفتن یا ازدواج مجدد می آورند که البته این موارد راه حل مشکل نیست. برآورده نشدن نیازها احساسی و عاطفی، جنسی و روانی می تواند باعث ایجاد شدن این خواسته در مرد شود.

تنوع طلبی جنسی

برخی از افرا دچار یک اختلال روانی هستند به نام تنوع طلبی جنسی. این افراد نمی توانند با یک نفر در رابطه بمانند یا ازدواج کنند و متعهد بمانند. مدام به دنبال تنوع و تجربه کردن رابطه با افراد مختلف هستند. ممکن است بخواهند با این افراد ازدواج کنند یا رابطه شان در حد رابطه فرازناشویی می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا