معجونی برای خلاصی از سرماخوردگی فصلی

به محض شروع پاییز درگیر بیماری‌های فصلی شدن هم آغاز می‌شود! هوایی که به طور ناگهانی سرد و گرم می‌شود، ویروس‌هایی که جولان می‌دهند، بچه‌هایی که به مدرسه می‌روند و هی این ویروس‌ها را به همدیگر هدیه می‌دهند و در نتیجه شما می‌مانید و پرستاری کردن از خودتان و عزیزانتان!‌

برای مقابله با بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی و آنفلوانزای فصلی، و همینطور دست رد زدن به سینه‌ی ویروس‌های عجیب و غریب مثل کرونا که چند سالی درگیرمان کرده بود باید سطح ویتامین C بدن را بالا ببرید و درعین حال سیستم ایمنی‌تان را تقویت کنید. برای همین است که همیشه می‌شنوید مراقب باش سرما نخوری! چون سیستم ایمنی که ضعیف بشود بیماری‌ها هم پی در پی خودشان را نشان می‌دهند.

در حال حاضر فصل لیمو ترش است. نه اینکه در فصل‌های دیگر موجود نباشد، بلکه دیگر زمانه‌ی میوه‎‌ها و صیفی‌جات و سبزی‌های فصلی کمی تغییر کرده و تقریبا می‌شود هرچیزی که می‌خواهید به صورت فریزری حتی پیدا کنید. اما لیموی تازه آن هم لیموی پوست نازک یک چیز دیگر است!

این معجون را از حالا درست کنید و برای یک سال نگه دارید. هر روز یک قاشق از آن بخورید. آنقدر هم زیاد مصرف نکنید که برای زمان نیاز و بیماری نداشته باشید!

لیموترش را با دست و دلبازی بخرید!

یک روز ساعتی برای این کار وقت بگذارید و لیموها را برش حلقه‌ای بزنید. پوست آن‌ها را نگیرید. فقط هسته‌های لیمو را دربیاورید. هسته‌ی لیمو باعث تلخی معجون شما می‌شود.

عسل مرغوب هم بگیرید و دیگر کار خاصی نمی‌ماند.

در یک ظرف شیشه‌ای لیموترش‌ها را لایه لایه بگذارید و بینشان هم عسل بریزید. برای یک ظرف شیشه‌ای در اندازه متوسط سه تا چهار قاشق عسل کافی است.

در ظرف را ببندید و سه روز مقابل آفتاب یا پشت پنجره بگذارید. بعد از سه روز هم به یخچال منتقل کنید.

این معجون هم بسیار خوشمزه است هم مفید. هنگامی که سرماخوردید از این معجون در دمنوش یا آب ولرم بریزید و بدن خودتان را بیمه کنید!

عسل و لیمو علاوه بر افزایش سیستم ایمنی به کاهش وزن هم کمک می‌کند!
این معجون باعث دفع سموم بدن می‌شود!
استفاده هر روز از این ترکیب برای سلامت پوست خیلی مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا