معرفی ۴ ماده خوراکی جهت تقویت قوای جنسی!

معرفی ۴ ماده خوراکی جهت تقویت قوای جنسی!

آیا می‌دانستید که خوراکی هایی هستند باعث تقویت قوای جنسی میشوند؟ همانطور که میدانید وجود یک رابطه جنسی خوب موثر از قوای جنسی است. رابطه جنسی یکی از ارکان اصلی زندگی زناشویی و عنصری اساسی برای داشتن یک زندگی لذت‌بخش، آرام و سرشار از عشق است.

در ادامه به بررسی خوراکی هایی جهت تقویت قوای جنسی می‌پردازیم. با ما همراه باشید:

مصرف هلو برای تقویت قوای جنسی:

ویتامین سی موجود در هلو باعث کاهش هورمون کورتیزول و استرس در بدن میشود و اسپرم سازی را تحریک میکند. هورمون تستوسترون با کاهش کورتیزول، افزایش پیدا میکند و به قوای جنسی فرد که کمک میکند.تقویت قوای جنسی

مصرف عسل برای تقویت قوای جنسی:

ویتامین B موجود در عسل، باعث تولید هورمون تستوسترون در فرد شده و سلامت جنسی و قوانی جنسی را در فرد تقویت می کند. عسل خالص و گرماندیده به دلیل دارا بودن ویتامین E، روی و … می تواند به عنوان یک محرک جنسی عمل کند.

تقویت قوای جنسی
 

انجیر:

انجیر باعث افزایش میل جنسی در مردان می شود و به افزایش کیفیت زندگی جنسی در مردان کمک زیادی می کند، به طور کلی میوه انجیر حاوی مقادیر زیادی اسید آمینه های مهمی است که باعث تقویت میل جنسی و افزایش استقامت جنسی می شود، یکی از دلایل استقامت جنسی کم و عدم تمایل به رابطه جنسی، کمبود اسید آمینه های مورد نیاز در بدن است.

افزایش مصرف فلفل:

فلفل ها طبیعت بسیار گرمی دارند که جزء ادویه های محرک و افزایش دهنده قوای جنسی محسوب می شوند. ماده کاپساکین موجود در فلفل موجب سوزش شده و در تولید اندورفین نقش بسزایی دارد و باعث افزایش سرعت خون و ضربان قلب و در نتیجه افزایش ترشح هورمون ها و میل جنسی میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا