معنی هرکدام از خطوط کف دست چیست؟/ رازهای کف بینی!

معنی هرکدام از خطوط کف دست چیست؟/ رازهای کف بینی!

از گذشته های دور کف بینی وجود داشته است. و خطوط کف دست رازهایی از زندگی ما را در خود دارد که تا درصد زیادی درست هستند. تا کنون کف بینی انجام دادداده اید؟

در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

خط خورشید در کف بینی

این خط همه چیز را در مورد شانس ، ثروت ، شهرت و یا حتی رسوایی و بدبختی را نشان می دهد. یک خط صاف و زیبا نشان گر خوش خشانسی و ثروت است و خطی پر از شاخه ها و شکستگی برعکس آن را نشان می دهد. طول این خط هم استقامت این خشو بختی یا برعکس ان را دارد.کف بینی

خط سر یا همان خط عقل در کف بینی – head line

این خط در مورد هوش و خرد فرد می گوید و از گرایش های ذهنی او رازهایی را بازگو می کند. طول و بلندی این خط در مورد تصمیم گیری ها و افکارش می گوید که در چه حد بلندپروازی و یا برعکس آن را دارد.اگر خط ذهن و عقل کف دست دچار چند شاخگی شده باشد نشان گر ان است که فرد در تصمیم گیری حالت پایداری ندارد و به قول معروف از شاخه ای به شاخه ی دیگر می پرود.

خط سرنوشت – fate line

این خط به عنوان خط سرنوشت و بخت شناخته می شود و نشان گر ان است که چطور اوضاع و شرایط سخت و دور از کنترل فرد یا برعکس خواهد بود.

 خط زندگی- life line

همانطور که می توان حدس زد این خط طول عمر فرد را نشان می دهد. اگر شکستگی و ناهماهنگی از قسمت ابتدا تا انتهای این خط وجود داشته باشد یک حادثه و یا شاید تصادفی که جان او را به خطر بیاندازد در طول زندگی اش تجربه خواهد کرد.

خط ازدواج -mariage line :

این خط همانطور که پیداست در مورد ازدواج و وضعیت عاطفی شما در زندگی مشترک چیزهایی می گوید.

خط فرزند – children line:

با نگاه به این خط می توانید بدانید که در آشنده فرزندی خواهید داشت یا خیر و اگر قرار است فرزند دار شوید صاحب چند فرزند خواهید شد.

خط ثروت – money line:

وضعیت مالی و پولی شما ، اینکه ثروتی به دست خواهید آورد یا خیر و این ثروت چقدر نزد شما دوام خواهد آورد در این خط از کف دست شما ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا