مقایسه عکس سلبریتی ها در صفحات مجازی و تصویری که عکاس منتشر می کند!

مقایسه عکس سلبریتی ها در صفحات مجازی و تصویری که عکاس منتشر می کند!

بسیاری از افراد مشهور تمایل دارند فقط عکس های عالی را در صفحات مجازی پست کنند. با این حال، عکاسانی هستند که موفق می شوند آنها را در زاویه بسیار متفاوتی ثبت کنند. تصمیم گرفتیم عکس های افراد مشهور را از شبکه های اجتماعی و عکس هایی که توسط عکاسان رویداد گرفته شده اند را با هم مقایسه کنیم. و ما معتقدیم که این زنان از هر زاویه ای زیبا هستند.مقایسه عکس سلبریتی ها در صفحات مجازی و تصویری که عکاس منتشر می کند!

در ادامه به برخی از این سلبریتی ها اشاره خواهیم کرد:

1- جنیفر لوپز

برای همه آشکار است که جنیفر لوپز یک ستاره و خواننده بسیار جذاب است و حتی بالارفتن سن او، جذابیت او را کم نکرده است. همانطور که مشاهده می کنید، چه با دوربین های حرفه ای و ژست های مخصوص و چه به صورت ناگهانی نمی توان زیبایی و جذابیت او را پنهان کرد.

2-آدریانا لیما

این بازیگر جذاب حتی در عادی ترین حالت نیز مثل یک ستاره می درخشد. و در مقایسه با عکس هایی که به صورت حرفه ای از اوگرفته می شود تقریبا هیچ تفاوتی ندارد. حتی عکس هایی که در صفحات مجازی اش مشاهده می کنید با عکس های حرفه ای این بازیگر تفاوت بسیار کمی دارد.مقایسه عکس سلبریتی ها در صفحات مجازی و تصویری که عکاس منتشر می کند!

3-آنیا تیلور جوی

این ستاره هالیوودی  با داشتن چهره کلاسیک و زیبای خود چه در مقابل دوربین و چه به صورت عادی همیشه زیبا به نظر می رسد و به سختی میشه تشخیص داد که این بازیگر در حال گرفتن یک عکس حرفه ای است یا به صورت تصادفی عکس او ثبت شده است.

4-شارلیز ترون

ظرافت و زیبایی این ستاره را همیشه و در حالتی می توان مشاهده کرد. شارلیز همیشه ماندد یک ستاره می درخشد و فرقی نمی کند که چگونه و به چه صورتی ازش عکس گرفته می شود. ملایمت و چشمان زیبای او باعث می شود که به سختی عکس های عادی او را از عکس های حرفه ایش تشخیص داد.مقایسه عکس سلبریتی ها در صفحات مجازی و تصویری که عکاس منتشر می کند!

5-کریستینا آگیلرا

کریستینا همیشه و در هر صورتی توانسته است محبوبیت خود را حفظ کند و همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. همانطور که مشاهده می کنید عکس های حرفه ای او را به سختی می توان از عکس هایی که در صفحات مجازی منتشر کرده را تشخیص داد و در هر صورت زیبا و جذاب است.مقایسه عکس سلبریتی ها در صفحات مجازی و تصویری که عکاس منتشر می کند!

سخن آخر

عکس هایی که بسیاری از سلبریتی ها در صفحات مجازی خود منتشر می کنند برخلاف چیزی که فکر می کنیم با عکس های حرفه ای ان ها تفاوت چندانی ندارد. سلبریتی هایی که در بالا به آن اشاره کرده ایم جزو این دسته از سلبریتی ها هستند. ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد ولی به صورت کلی در هر صورت زیبا به نظر می رسند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا