موهاتو با بافتن بلند کن!

قبل‌ترها بافتن موها از سر دلتنگی بود، از سر عشق و ذوق، حالا یک ترند شده، یک جور زیبایی خاص، یک مهارت و تخصص که برایش هزینه‌های قابل‌توجهی هم دریافت می‌شود! اینقدر اسامی مختلفی دارد که کمتر کسی، حتی خود بافنده‌های مو در آرایشگاه‌ها هم یادشان نمی‌ماند! دنگ و فنگ هم زیاد دارد اول باید موهای سرسشوار بشود و صاف باشد بعد بافت مخصوص که حالا می‌خواهد آفریقایی باشد یا فرانسوی، تیغ ماهی باشد یا شکل گل و قلب، هلندی باشد یا کلاسیک، روی سر خوب اجرا بشود. حتی نوع شامپویی هم که به سر می‌‌زنید اهمیت ویژه‌ای دارد تا یک بافت خوب را داشته باشید.

قطعا آن‌چه که در ظاهر آدم‌ها مخصوصا خانم‌ها خیلی به چشم می‌آید مرتب بودن و زیبایی مو است. بافت مو از قدیم‌الایام به شکل‌های مختلف وجود داشته است و حتی در فرهنگ‌ها و قومیت‌های خاص یک نماد هم به حساب می‌آید.

ممکن است موهای‌تان بلند نباشد اما دل‌تان بخواهد آن‌ها را ببافید. لازم نیست از خواسته‌تان بگذرید، نیازی نیست منتظر بمانید تا سال‌ها بگذرد و موی بلند داشته باشید، امروزه هر کاری بخواهید بکنید با تکنیک‌های منحصربه‌فردی در دسترس‌تان است. حتی با موی اضافه می‌توانید موهای‌تان را ببافید به صورتی که کسی متوجه نشود موی خودتان نیست! با همان موها به حمام بروید، بخوابید، ورزش کنید و آب از آب تکان نخورد!

ترند جدید موی بافته را از دست ندهید. حتی می‌توانید رنگ آن را هم خودتان تعیین کنید. برای دو تا سه هفته این موها روی سرتان می‌ماند و می‌توانید بعد از این مدت مدلش را تغییر بدهید یا به موهای کوتاه یا ساده‌ی خودتان برگردید.

چند نمونه موی بافته شده با اضافه مو ببینید، قطعا وسوسه می‌شوید موهای‌تان را به بافنده‌های با مهارت بسپارید!

 

بافت با موی اضافه

بافت با موی اضافه

بافت با موی اضافه

بافت تیغ ماهی


بافت هلندی


بافت با موی اضافه


بافت فرانسوی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا