نامه پنهانی داریوش مهرجویی به فروغ فرخزاد / رازی که پس از قتل رو شد! + عکس

داریوش مهرجویی ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در ویلای شخصی خود در کرج به همراه همسرش به قتل رسید. اخیرا نامه ای از داریوش مهرجویی منتشر شده است که او برای فروغ فرخزاد نوشته بود.

نامه پنهانی داریوش مهرجویی به فروغ فرخزاد

قاتل داریوش مهرجویی

قاتل داریوش مهرجویی

قاتل داریوش مهرجویی پیدا شد؟

تا همینجا هم ماجرای قتل مهرجویی و همسرش پرسش‌های زیادی را مطرح کرده است. از آن جمله مقام‌های پلیس گفته‌اند که ویلای این کارگردان دوربین مدار بسته نداشته در حالی‌که گزارش ویدیویی روزنامه اینترنتی «فراز» در شب قتل نشان می‌دهد که یک دوربین مدار بسته در مقابل در ورودی این ویلا قرار دارد.

سعید منتظر المهدی، سخنگوی نیروی انتظامی در این رابطه در گفتگو با رسانه‌های داخلی با بیان اینکه «کارآگاهان به سرنخ‌های جدیدی رسیده‌اند» از شناسایی ۴ مظنون و دستگیری ۲ نفر از آنان در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد.

سخنگوی پلیس در خصوص دوربین‌های مداربسته می‌گوید: «متاسفانه در ویلای مهرجویی دوربین مداربسته وجود نداشت و دوربین‌های ورودی شهرک نیز از قبل‌تر خراب بودند اما پلیس دوربین‌های دیگری را که منتج به مجموعه می‌شد تخلیه کرده است.»

خانواده داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی در خانواده‌ای از طبقه متوسط در تهران به‌ دنیا آمد. او در کودکی تحت تأثیر مادربزرگش که مسلمانی معتقد بود قرار گرفت. مهرجویی در مصاحبه‌ای در سال ۱۳۵۱ در این باره می‌گوید: «مادر بزرگم از آن نمازخوان‌های دوآتشه بود؛ و تحت تأثیر فضای روحانی او، من هم از سن هفت تا پانزده‌سالگی، شده بودم یک مسلمان واقعی. نماز و روزه‌ام یک بار هم ترک نمی‌شد.

در نوجوانی به موسیقی علاقه‌مند شد و مدت کوتاهی در کلاس آموزش موسیقی آقای زندی شرکت کرد. نزد پدرش که موسیقی ایرانی را خوب می‌شناخت به نواختن سنتور پرداخت و بعد با موسیقی کلاسیک غربی آشنا شد و به نواختن پیانو و نوشتن قطعاتی برای پیانو پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا