نشانه هایی که میگویند شما برای بچه‌دار شدن آمادگی ندارید!

نشانه هایی که میگویند شما برای بچه‌دار شدن آمادگی ندارید!

بچه‌دار شدن یکی از مهم ترین مرحله های زندگی است که حتما باید تمامی زوجین آمادگی خود را قبل از اقدام بررسی کنند. چون ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند که فکرش را هم نمیکردند.

 

در ادامه به بررسی این علائم خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:بچه‌دار شدن

تمایلی به ملاقات با افراد جدید ندارید.

چه بخواهید و چه نخواهید، بچه دار شدن به این معنی است که ناگزیر خواهید شد در طی چند سال اول زندگی خود با افراد تازه وارد زیادی ملاقات کنید، بعلاوه بسیاری از آن ها دوست دارند شما را بهتر بشناسند. از همکلاسی های فرزندتان گرفته تا معلمان او و حتی والدین دوستان او که علاقه به برقراری ارتباط با شما دارند، در واقع زندگی شما ناگهان غرق در چهره های تازه می شود – و اگر برای آن آماده نیستید، ممکن است ایده خوبی باشد که در زمانبندی و تصمیم خود تجدید نظر کنید.

از درخواست کمک تنفر دارید.

گفته می شود که برای بزرگ کردن کودک به افراد زیادی نیاز داریم و این امر غیر قابل انکار است. از پرستاران بچه گرفته تا اعضای خانواده و دوستان نزدیک؛ در واقع به تعداد قابل توجهی از افراد بزرگسال برای مدیریت حتی فقط یک بچه نیاز است. با این حال اگر شما تمایلی به درخواست کمک از دیگران ندارید، حتی اگر به شدت به آن احتیاج دارید، ممکن است وقتی بچه دار شدید و به ناچار به کمک احتیاج پیدا کردید، احساس سرگردانی کنید.

عاشق برنامه ریزی بدون پیش آمدن اتفاقات ناگهان هستید.

کودکان موجودات جالبی هستند، اما به ندرت قابل پیش بینی هستند. اگر هفته ها یا ماه ها قبل برای کاری برنامه ریزی می کنید و وقتی در آخرین لحظه کنسل می شود، فورا ناامید می شوید، شاید زمان آن باشد که این موضوع را دوباره ارزیابی کنید که آیا در حال حاضر بچه دار شدن انتخاب خوبی برای شما هست یا خیر. یک عفونت گوش ساده، اوقات تلخی یا آسیب دیدگی می تواند سریع تر از آن چه که فکر می کنید، از برنامه ریزی شما جلوگیری کند.بچه‌دار شدن

فکر احساس نیاز برای شما مشکل است.

برای بسیاری از افراد، دانستن چیزهایی که نیاز دارند شگفت انگیز است، اما احساس نیاز تجربه خوشایندی نیست. اگر این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است کسی به صورت روزانه به شما وابسته باشد و واقعا کم تر از شما ذوق و شوق داشته باشد، ممکن است بخواهید مدتی برای تشکیل خانواده و بچه داری صبر کنید.

 پس اندازی برای زندگیتان و بچه‌دار شدن ندارید.

اگر حساب پس اندازتان تقریبا خالی به نظر می رسد، شما تنها نیستید. در واقع، براساس تحقیقات BankRate ، 55 درصد از آمریکایی ها پول کافی برای گذراندن زندگی حتی فقط برای 3 ماه بدون کار ندارند. با این حال اگر آماده نیستید برخی از تغییرات اساسی را در عادت های خود برای صرفه جویی و پس انداز پول ایجاد کنید، این نشانه خوبی است که برای بچه دار شدن آمادگی ندارید. از این گذشته، مراقبت از کودک، مراجعه به پزشک و حتی خرید پوشک می تواند به طور جدی به خرج ماهانه شما اضافه شود، به خصوص اگر برای این هزینه های اضافی آماده نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا