نوه گوگوش در کنار خانم خواننده / شباهتی با جوانی گوگوش می‌بینید؟ + عکس

عکس جدید میا قربانی در کنار گوگوش را ببینید. به نظر شما خانم مدل شباهتی به جوانی مادر بزرگش دارد؟ میا قربانی، یا همان مایا قربانی، نوه‌ی شانزده ساله خواننده محبوب پیش از انقلاب، گوگوش متولد ۱۳۸۲ در شهر لس آنجلسِ ایالات متحده است و در حال حاضر، در زمینه مدلینگ فعالیت دارد.

عکس نوه گوگوش در کنار خانم خواننده

نوه گوگوش در کنار خانم خواننده / شباهتی با جوانی گوگوش می‌بینید؟ + عکس

بیوگرافی نوه گوگوش

میا قربانی دختر کامبیز قربانی می‌باشد و او در ۲۰ سالگی، این روزها، در فضای مجازی نامش بر سر زبان‌ها افتاده است او در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کند و نوه گوگوش خواننده سرشناس مقیم لس آنجلس می‌باشد. مایا قربانی، استایلی لاغر اندام دارد و به همین سبب، مورد توجه بسیاری از رسانه‌های آمریکایی نیز قرار گرفته است. این دختر سعی دارد تا با استفاده از شهرت مادربزرگش، جایی در عرصه مدلینگ برای خود دست و پا کند.

پسر گوگوش

پدر او کامبیز ‌قربانی، حاصل ازدواج اول گوگوش با محمود قربانی می‌باشد پس از آن، این خواننده پر حاشیه، با افراد زیادی ازدواج کرده و طلاق گرفته است. برادر مایا، دارا قربانی دوساله بود که مادربزرگشان، گوگوش، بعد از مدت‌ها دوری از صحنه صنعت سرگرمی توانست با خروج از ایران، فعالیت‌های هنری خود را از سر بگیرد و نوه‌هایش در این فضا رشد کردند.

کامبیز قربانی که خود فرزند یک خواننده و یک تاجر دنیای سرگرمی بود هم الگویی برای مایا بود. مادرش، یاقوت رسولی نیز بازیگر و تهیه‌کننده فیلم کوتاه است.

2 دیدگاه

  1. متنفرم از آدمهایی که با ترسهای احمقانه شان ، حیوان ستیزی را در جامعه دامن می زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا