نگاهی به استایل جذاب پردیس پورعابدینی از«آقازاده» تا «گناه فرشته»!

نگاهی به استایل جذاب پردیس پورعابدینی از«آقازاده» تا «گناه فرشته»!

پردیس پورعابدینی، بازیگر با استعداد و کم سن که احتمالا نام آن اخیرا خیلی به گوشتان خورده است، اولین کار حرفه ای خود را در آقازاده بازی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. همچنین در کارهای غریب، بی مادر و گناه فرشته نیز ایفای نقش کرده است. جدیدترین کار او که گناه فرشته میباشد، بسیار مورد بازدید قرار گرفته است. این بازیگر جوان همیشه با استایل های زیبای خود  در مراسم ها و مناسبت های خاص، همه را شوکه می کند.نگاهی به استایل جذاب پردیس پورعابدینی از«آقازاده» تا «گناه فرشته»!

در ادامه به  بررسی برخی از استایل های پردیس پورعابدینی میپردازیم. با ما همراه باشید:

استایل خاص پردیس پورعابدینی

پردیس پور عابدینی در جدید ترین پست شخصی اینستاگرام خود، استایل پاییزه خود را به اشتراک گذاشت که بسیار جلب توجه کرد. استفاده از یک رنگ در استایل خود، ظاهر بسیار شیکی به او بخشیده است. همچنین استفاده از یک کت ترنچ و ترکیب آن با کلاه و شل موهر با طرح ظریف و یک شلوار کوتاه همراه با کفش اسپرت، انتخاب خوبی برای خاص و مینیمال بودن است.

انتخاب های درست

پردیس به‌خوبی می‌داند که باید در هر موقعیت چطور لباس بپوشد. استفاده از استایل‌های رسمی و مرتب در زمان شرکت در موقعیت‌هایی مانند جشنواره نشان می‌دهد که او برای تدارک‌دیدن تیپ و استایل خود فکر می‌کند. او همیشه از لباس‌های رسمی برای شرکت در جشن‌ها و جشنواره‌ها استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد که همان محافظه‌کاری که پیش‌تر شرح داده شد، اجازه نمی‌دهد که بی‌برنامه و بدون رعایت سبک استایلش در جایی ظاهر شود.

 علاقه به استایل کلاسیک

اگر استایل های پردیس را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید، متوجه خواهید شد که او از رنگ‌هایی معمولی و خنثی استفاده می‌کند، کیف‌های مجلسی و خوش‌دوخت به دست می‌گیرد و پیرو قوانین بعضاً کلیشه‌ای دنیای مدوفشن است. برای مثال، در ست‌کردن رنگ‌ها سعی می‌کند که از روش انتخاب رنگ‌های مشابه یکی‌درمیان برای بخش‌های مختلف لباس استفاده کند.

وجود نظم در استایل پردیس پورعابدینی

آراستگی و مرتبی همیشه در استایل پردیس نمایان است. او با همان سلیقه کلاسیک و محافظه‌کارش دست به انتخاب رنگ‌ها و لباس‌هایی می‌زند که در نهایت استایلی منظم برایش فراهم می‌کنند. کم‌بودن تعداد رنگ‌های موجود در استایل هم یکی دیگر از دلایلی است که جلوه‌ای مرتب و آراسته به استایل او می‌دهد. به‌طور کلی هم اگر می‌خواهید از رنگ‌های گوناگون برای تیپ و ظاهرتان استفاده کنید، یادتان باشد که تعداد رنگ‌ها نباید از ۳ عدد بیشتر شود. اگر بیشتر از ۳ رنگ مختلف در استایلتان وجود داشته باشد، در نهایت تیپی آشفته خواهید داشت.نگاهی به استایل جذاب پردیس پورعابدینی از«آقازاده» تا «گناه فرشته»!

سخن آخر

این بازیگر خوش ذوق از زمان شروع کار حرفه ایش توانسته است به خوبی بدرخشد و محبوب همه شود. او در همه ابعاد کاریش بسیار موفق است و همچنین در ظاهر و استایل نیز توانسته به خوبی جلو دوربین ظاهر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا