هرگز بعد از اولین قرار این پیام ها رو نفرست!

هرگز بعد از اولین قرار این پیام ها رو نفرست!

قرار اول و تمامی اتفاقاتی که در آن رخ می دهد خیلی مهم است. حتی واکنش های ما بعد از اولین دیدار ممکن است روی فرد مقابل و رابطه مان تاثیر گذار باشد. پس بهتر است از فرستادن برخی از پیام ها خودداری کنیم و واکنش درستی داشته باشیم.هرگز بعد از اولین قرار این پیام ها رو نفرست!

در ادامه به برخی از پیام هایی که نباید بفرستید اشاره کرده‌ایم. با ما همراه باشید:

هرگز بعد از اولین قرار این پیام ها رو نفرست!
 

1- فردا بیا باهم قهوه بخوریم

همه ما چنین اتفاقی را دیده‌ ایم. آن‌ ها با فردی که به نظر می‌ رسد همانی است که دنبالش هستند ملاقات کرده و برای روزهای متوالی دائماً در کنار یکدیگر دیده می‌ شوند تا این که اتفاق خیلی بدی رخ می‌ دهد. کارشناسان بر این باورند که پس از قرار اول بهتر است چند روز را برای قرار بعدی صبر کنید و در این مدت اتفاقات رخ داده در قرار اول خود را بررسی کنید. گاهی اوقات با فکر کردن به قرار اول شروع به تهیه فهرستی از چیزهایی که هر دو در مورد قرار دوست داشته‌ ایم یا برایمان ناخوشایند بوده می‌ کنیم.

2- پیام “دفعه بعدی به جای بهتری برویم”

شاید برنامه ریزی برای قرار را به طرف مقابلتان واگذار کرده باشید. هیجان انگیز خواهد بود زیرا تصمیم گیری را به او واگذار کرده و خود تمام روز را به آن رستورانی که ممکن است برای شما انتخاب کند فکر کنید. اما گاهی همه چیز آن طور که شما فکر می‌ کنید پیش نمی‌ رود و به جایی برده می‌ شوید که انتظارش را نداشته‌ اید. اگر چه چنین اتفاقاتی معمولاً رخ می‌ دهد اما نباید بلافاصله پیام‌ هایی شبیه “بیا دفعه بعد به یک جای بهتر برویم” بفرستید.

3-پیام ” خوب است کسی را پیدا کردم که می توانم با او حرف بزنم”

هیچ چیز بهتر از یک قرار اول با گفت گوی گرم از ابتدا تا انتها نیست. اما هیچ چیز نیز بدتر از این است که توجه طرف مقابلتان را به سابقه بد و بی‌ نتیجه روابط قبلی خود جلب کنید. هیچ گاه در مورد روابط قبلی خود یا مقایسه آن‌ ها با رابطه‌ ای که اکنون دارید برای فردی که تازه با او آشنا شده‌ اید پیام نفرستید زیرا این کار علاقه و ذوق او نسبت به رابطه با شما را کور خواهد کرد. چنین کاری باعث می‌ شود او فکر کند هنوز ارتباط گذشته‌ تان را فراموش نکرده‌ اید یا کسی هستید که دائماً افراد را با هم مقایسه می‌ کنید که قطعاً از بین برنده یک رابطه عاشقانه است.

4- ” آیا حساب کاربری شخصی داری؟”

رسانه‌ های اجتماعی برای روابط عاشقانه مانند شمشیر دو لبه عمل می‌ کنند. این رسانه‌ ها می‌ توانند به شما کمک کنند با فردی آشنا شوید که بدون این رسانه‌ ها هیچ وقت شانسی برای آشنایی با او را نداشتید و یا برعکس. بنابر تحقیقات انجام شده بهتر است کمی صبر داشته باشید و پس از گذشت مدتی پس از اولین قرار از طرف مقابلتان در مورد حضورش در رسانه‌ های اجتماعی و اضافه کردن شما به لیست دوستانش سوال کنید.هرگز بعد از اولین قرار این پیام ها رو نفرست!

5- پیام ” چطوری؟ “

این واژه معنای خیلی خاصی ندارد و نشان نمی‌ دهد که به ادامه گفت گو با طرف مقابل علاقمند هستید، پس آن را ارسال نکنید. طرف مقابل هنوز می‌ خواهد شما و شخصیت خارق‌ العاده‌ تان را بشناسد و وقتی که یک عبارت کلیشه‌ ای مانند این می‌ فرستید باعث می‌ شود که بسیار خسته کننده و غیرجذاب به نظر برسید. در این مورد بهتر است کمی از حس شوخ طبعی خود کمک کرده و یک ارتباط خوب برقرار کنید. بعد از قرار اول تنها یک فرصت برای فرستادن پیامی تاثیرگذار دارید پس بهتر است آن را با یک چیز خاص ترکیب کنید.هرگز بعد از اولین قرار این پیام ها رو نفرست!

کلام آخر

اگر بعد از قرار اول به طرف مقابلتان علاقمند شده‌ اید، فرستادن پیام‌ های متنی بسیار مهم می‌ شود زیرا هیچ زبان بدن یا آهنگی در آن‌ ها وجود ندارد تا مانع برداشت منفی طرف مقابل از پیام شما شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا