هر رژلب مناسب کجاست؟!

تا حالا شده بشنوید که کسی آرایش مناسب و مهمتر از آن رژلب متناسب مکانی که هستید نزده باشد؟  با خودتان فکر کرده‌اید که مگر رنگ رژلب هم جا و مکان خاصی دارد؟ بله دارد. خیلی هم مهم است. هم برای شان و شخصیت شما، هم برای بهتر به نظر رسیدن ظاهرتان.

دورهمی دوستانه

اگر به جایی می‌روید که دوستان‌تان جمعند بهترین انتخاب رژلب عنابی و سرخابی است. رنگ‌هایی دلنشین در عین حال شاد که فضای دوستانه و صمیمی را طلب می‌کند.

استفاده روزمره

اگر برای استفاده روزمره، مثل خرید رفتن، پیاده‌روی، دنبال رنگ مناسب می‌گردید بهترین انتخابی که می‌توانید داشته باشید رنگ‌های نود و هلویی هستند. اینکه هم مرتب و آراسته به نظر برسید هم رنگ رژلب‌تان خیلی توی چشم نباشد.

مکان‌های رسمی

برای رفتن به محل کار، جلسات رسمی، یا دانشگاه و کلاس‌های متفرقه بهتر است که دور رنگ‌های جیغ را خط بکشید. رنگ‌های صورتی ملایم و طیف قهوه‌ای به کار شما می‌آید.

قرار عاشقانه

وقتی به دیدن فرد مورد علاقه‌تان می‌روید، حالا می‌خواهد پارک باشد یا رستوران یا کافی شاپ، رنگ‌های قرمز و صورتی خیلی کاربردی هستند. ظاهری جذاب، شاد و دلبرانه به شما می‌بخشند.

مهمانی

در مهمانی‌ها اینکه شما رنگ نود یا تیره بزنید چندان موردپسند و توجه نیست. پس طیف قرمز و جگری را برای این مکان‌ها قرار بدهید.

همیشه یادتان باشد رنگ‌ها معرف حال و هوای آن لحظه‌ی شما هستند. پس از آنها خوب بهره بگیرید و ظاهرتان را با آن‌ها صفا بدهید! در عین حال انرژی‌‌بخش خودتان کسانی باشید که شما را می‌بینند!

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا