پرنسس های دیزنی در دنیای واقعی

شخصیت‌های دیزنی در اکثر موارد شخصیت‌های خیالی هستند و در دنیای واقعی واقعیت فیزیکی ندارند. آنها توسط تیم‌های طراحی و ساخت کارتون‌ها و انیمیشن‌های دیزنی ایجاد می‌شوند تا داستان‌های جذاب و تخیلی را برای تماشاگران به تصویر بکشند. به نظر شما پرنسس های دیزنی باید به چه شکلی می بودند ؟
آریل، مولان ، پوکاهونتاس – همه این شخصیت ها از دوران کودکی برای ما آشنا بودند. ما آنقدر عادت کرده ایم که آنها را به شیوه ای خاص ببینیم، حتی متوجه نادرستی در تصویر آنها نمی شویم. به عنوان مثال، بل باید یک کلاه گیس پودری غول پیکر می پوشید و یاسمین باید با سر پوشیده در خیابان راه می رفت. با مطلب واقعیت شخصیت های دیزنی با ما همراه شوید .

واقعیت شخصیت های دیزنی

امروز می خواهیم به شخصیت های پرطرفدار دیزنی نگاهی بیندازیم تا ببینیم واقعاً چگونه باید به نظر می رسیدند.

۱-پوکاهونتاس

پوکاهونتاس که در اصل Matoaka نامیده می شود، که به معنای «گل بین ۲ جویبار» است، در طول این داستان بین ۱۰ تا ۱۲ سال سن داشت، نه در دهه ۲۰ خود که در فیلم دیزنی ظاهر می شود. از آنجایی که او دختر رئیس پوهاتان بود، پوست آهو می‌پوشید و مهره‌هایی به گردنش آویزان می‌کرد و موهایش را بافته می‌کرد.

۲- پرنسس یاسمین

شاهزاده خانم یاسمن در ابتدا بادروالبدور نام داشت . شایعاتی که در خیابان وجود دارد این است که نام او تغییر کرده است تا او را قابل ربط تر کند . او در اصل به دلیل محیط گرمی که در آن زندگی می کرد، لباس های گشاد و ساده می پوشید.

۳- سفید برفی

سفید برفی در قرن ۱۶ در آلمان در دوره اصلاحات پروتستان زندگی می کرد . زنان در آن زمان بیشتر لباس‌های تیره با یقه‌های بلند می‌پوشیدند. آنها همچنین اغلب یک هدبند می پوشیدند و موهایشان را به عقب بسته می کردند.

۴- راپونزل

صحنه داستان راپونزل نیز در اواسط قرن شانزدهم در آلمان بود . در آن زمان زنان لباس‌های بسیار زنانه می‌پوشیدند و به گفته یک نقاش آلمانی، در آن دوران لباس‌ها به لباس‌های کراناخ معروف بودند .

۵- زیبای خفته

داستان پرنسس آرورا در زیبای خفته در قرن چهاردهم فرانسه اتفاق افتاد . در آن زمان، زنان نجیب، لباس‌های دوخت با آستین‌ها و نیم تنه‌های تنگ می‌پوشیدند. این لباس‌ها معمولاً از جلو بسته می‌شدند و به Cotehardie معروف بودند.

۶- السا

السا در اواسط قرن ۱۸ زندگی می کرد و زنان در آن زمان لباس های زیبای ویکتوریایی با شبح های لباس مجلسی می پوشیدند. آنها تازه شروع به استفاده از کرست کرده بودند و گلدوزی چندان رایج نبود. به عنوان یک ملکه جدید، السا به جای شنل ساده‌تری که در فیلم به تن داشت، شنل با طراحی پیچیده‌تری می‌پوشید.

۷- آریل

به سختی می توان تصویر دقیقی از آریل زیر آب داشت، زیرا ما هرگز یک پری دریایی را در زندگی واقعی ندیده بودیم، بنابراین بیایید نگاه او را از زمانی که او به یک انسان تبدیل شد، بیندازیم. در طول قرن هفدهم، که محل داستان بود، زنان لباس‌های بیرون از شانه و آستین‌های پوفی بزرگ می‌پوشیدند، که به احتمال زیاد همان چیزی است که باید در فیلم به تصویر کشیده می‌شد.

۸- پرنسس مولان

در طول سلسله وی شمالی، تصنیف شاهزاده خانم مولان افسانه ای داستان دختری را روایت می کند که موهای خود را کوتاه کرد تا خود را به عنوان یک مرد درآورد. اما از نظر پوشش او در این دوران، زنان در این زمان به پوشیدن لباس‌های گشاد و چند لایه که از ناحیه کمر تنگ و آستین‌های بسیار گشاد بود، شهرت داشت. آرایشی که استفاده می کردند نیز روشن و سرگرم کننده بود و در موهایشان گل می زدند.

۹- سیندرلا

اولین بار تصور می شد که این داستان در قرن هجدهم پدیدار شد ، اما ممکن است از یک داستان بسیار قدیمی الهام گرفته شده باشد، که داستان زنی از چین را روایت می کند که در حدود سال ۲۰۶ قبل از میلاد زندگی می کرد. همچنین باید بدانید که در این مدت، پرتره های زیادی از زنان با موهای بلوند وجود نداشت، زیرا در دهه ۱۸۳۰ رنگ موی مد روز نبود .

۱۰- دلبر

Belle یکی از شاهزاده خانم هایی بود که با دقت بیشتری نسبت به سایر شاهزاده ها متحرک شده بود، اما تصویر او هنوز “کامل” نبود. از آنجایی که داستان در قرن هجدهم در فرانسه اتفاق می‌افتد، لباس‌های بل باید شیک‌تر می‌بودند. علاوه بر پوف هایی که در آن زمان خانم ها می پوشیدند، گل، روبان، توری، پر و جواهرات نیز داشتند.

شخصیت‌های دیزنی

شخصیت‌های دیزنی در اکثر موارد شخصیت‌های خیالی هستند و در دنیای واقعی واقعیت فیزیکی ندارند. آنها توسط تیم‌های طراحی و ساخت کارتون‌ها و انیمیشن‌های دیزنی ایجاد می‌شوند تا داستان‌های جذاب و تخیلی را برای تماشاگران به تصویر بکشند. این شخصیت‌ها از جمله میکی موس، دونالد داک، آریل، سیمبا و بسیاری دیگر در دنیای کارتونی دیزنی زندگی می‌کنند.

هرچند که این شخصیت‌ها واقعیت فیزیکی ندارند، اما برای مخاطبان و تماشاگران، آنها دارای واقعیت احساسی هستند و به عنوان نمایندگان مختلف احساسات، شخصیت‌ها و مواقع زندگی برای انتقال داستان‌های جذاب و پیام‌های معنوی در انیمیشن‌ها و کارتون‌های دیزنی به کار می‌روند.

به عبارت دیگر، شخصیت‌های دیزنی بیشتر به عنوان نمایندگانی از جنبه‌های مختلف انسانیت و ارزش‌های اجتماعی در داستان‌ها و انیمیشن‌ها عمل می‌کنند و برای مخاطبان اهمیت دارند، اما واقعیت جسمانی ندارند. در این خبر به واقعیت شخصیت های دیزنی پرداختیم .

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا