پیام های ممنوعه که نباید برای همسرتان بفرستید!

پیام های ممنوعه که نباید برای همسرتان بفرستید!

در عصر دیجیتال ما معمولا برای برقراری ارتباط یه پیامک ها تکیه می کنیم. اما آیا عادت هایی که هنگام نوشتن پیامک داریم، می تواند باعث از دست دادن علاقه طرف مقابلمان شود؟ شاید بخواهید باحال به نظر برسید اما بعضی از عادت ها ممکن ایت برای مردان خاموش باشد و آنطور که شما فکر می کنید نباشد. در مطلب زیر به عادت های اشتباهی که ممکن است هنگام نوشتن پیامک داشته باشید، اشاره کرده ایم.برقراری هر گونه ارتباطی با یک فرد دیگر قوانین خاص خودش را دارد. پیام هایی که نباید به همسر یا شریک زندگیمان بفرستید را مطالعه کنید و سعی کنید از انجام دادن آن اجتناب کنید.

در ادامه این مطلب با ما باشید:رعایت نکته هایی هنگام نوشتن پیام

1- استفاده بیش از حد از ایموجی

درست است که یک تصویر هزاران کلمه را بیان می کند، اما وقتی نوبت به ارسال پیامک می رسذ، شاید ایده مناسبی نباشد. مطمئنا به کار بردن یک چهره خندان یا نماد لایک طعمی به مکالمه بدهد اما، زیاده روی در آن ممکن است باعث شود که مرد احساس گیجی و سردرگمی کند. فراموش نکنید اعتدال در استفاده از ایموجی ها کلیدی است.

2-بمباران با پیام

همه ما می خواهیم احساس ارتباط داشته باشیم. و گاهی اوقات یک پاسخ سریع می تواند باعث شود که ما احساس تایید کنیم. جریانی از پیام های متوالی ممکن است خوشایند نباشد. مهم است که به او کمی فضای تنفس بدهید. صبر در دنیای دوستیابی دیجیتال فضیلت است.

3- همیشه اولین نفری نباشید که پیام می دهید

اگرچه ممکن است شروع کننده یک مکالمه بودن ایده خوبی به نظر برسد، اما شاید آنطور که فکر می کنید موثر نباشد. درست است که شما نمی خواهید بازی کنید، اما  به عنوان یک فرد همیشه در دسترس به نطر می آیید. گاهی اوقات به او این فرصت را بدهید تا علاقه خود را نشان دهد و تعادل را در تعامل با شما حفظ کند.

4-دقت به املاء کلمات

باور کنید یا نه، اشتباهات تایپی  گرامری می توانند برای برخی از مردان مشکل یزرگ باشد. املا و گرامر ضعیف ممکن است بی اهمیت به نظر برسد اما، به طور مداوم بی دقتی طرف را به ما نشان می دهد. وقت گذاشتن برای تصحیح پیام های خود نشان می دهد که شما برای گفتگو ارزش قائل هستید و برای برقراری ارتباط موثر تلاش می کنید.

5- بیش از حد رسمی بودن

قرار است پیامک یک راه معمولی و آسان برای برقراری ارتباط باشد. اگر پیام های شما مانند یک ایمیل تجاری یا نامه ویکتوریایی خوانده می شودف ممکن است برای او سخت باشد که با شما در سطح شخصی ارتباط برقرار کند. همه چیز را سبک و سرگرم کننده نگه دارید. به یاد داشته باشید شما در حال ایجاد یک ارتباط هستید نه بستن یک کسب و کار و معامله.پیام هایی که نباید به همسر یا شریک زندگیمان بفرستید را مطالعه کنید

سخن آخر

فراموش نکنید برقراری هر گونه ارتباطی با یک فرد دیگر قوانین خاص خودش را دارد. پیام هایی که نباید به همسر یا شریک زندگیمان بفرستید را مطالعه کنید و سعی کنید از انجام دادن آن اجتناب کنید. چون پیام های تلفنی بسیار مهم و تاثیر گذار هستند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا