پیشنهاد ساده برای چیدمان حمام!

پیشنهاد ساده برای چیدمان حمام!

چیدمان حمام یکی از مواردی است که باید به آن اهمیت بدهیم. زیرا حمام محل تمیزی و آراستگی ماست و ما باید از آن انرژی مثبت لازم را بگیریم.

در ادامه به بررسی ایده هایی برای چیدمان حمام خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:چیدمان حمام

برای چیدمان حمام از آینه بزرگ استفاده کنید:

استفاده از آینه بزرگ می تواند تا حد زیادی محیط را مرتب و ساده نشان دهد. و نور لازم را بازتاب کند. تا حد امکان از آینه های شلوغ استفاده نکنید تا فضا را شلخته نکنند.چیدمان حمام

برای چیدمان حمام، لوازم بهداشتی را جلو آینه قرار ندهید:

در اکثر اوقات لوازم بهداشتی مانند مسواک و خمیردندان و شانه و سایر لوازم جلو آینه قرار میگیرند. سعی کنید این وسایل را در جعبه های گردی شکل قرار دهید تا تناسب بیشتری حفظ شود.

از کابینت کوچک در حمام استفاده کنید:

وسایل اضافی مانند شانه، حوله های کوچک، ریش تراش، ژیلت و خمیر و مسواک را سعی کنید در یک کابینت کوچک جا بدهید تا محیط را شلوغ نکنند. همچنین این باعث میشه که وسایل کمتر گم بشوند و در جای مخصوص قرار بگیرند.چیدمان حمام

از نورپردازی استفاده کنید:

نورپردازی یکی از المان های ضروری برای حمام کوچک است که به افراد توصیه می شود تا در حد امکان به طراحی پنجره هایی کوچکی بپردازند که بتوان نور طبیعی را جذب نمود اما اگر امکان این کار وجود نداشت باید به سراغ نورپردازی مصنوعی بروند و برای این کار از افراد با تجربه کمک بگیرند.

نقش دیوارها در دکوراسیون حمام:

دیوارها از دیگر بخش ها هستند که طراحی و بازسازی آن هم با اهمیت است و نباید از آن چشم پوشی کرد. بسیاری از افراد هنگام تغییر دکوراسیون حمام به این بخش توجه نمی کنند اما کاملا اشتباه است؛ زیرا دیوارهای حمام خیلی زود کدر و بی کیفیت می شود به همین خاطر باید تغییراتی بر روی آن اعمال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا