چالش های سخت زندگی مدرن که آزاردهنده هستند!

چالش های سخت زندگی مدرن که آزاردهنده هستند!

چالش هایی که زندگی مدرن پیش روی ما می گذارد هر باز جدید تر از قبل می شوند. زندگی مدرن پیچیده و در عین حال ساده است. ما دیگر مجبور نیستیم برای خرید کالا به مغازه برویم، اما همزمان، ممکن است هنگام دریافت یک کالا با مشکلاتی در مورد انتظارات و واقعیت مواجه شویم.چالش های سخت زندگی مدرن که آزاردهنده هستند!

در ادامه این مطلب به برخی از این مشکلات اشاره خواهیم کرد:

1. خرید مدرن

در بسیاری از مواقع به صورت الکترونیکی خرید کردن می توانیم در زمان صرفه جویی کنیم و راحت تر خریدهایمان را انجام دهیم. اما این فقط یک طرف قضیه است. ممکن است یک لمس اشتباهی یا فشار دادن دکمه اشتباهی، خسارت به بار آورد. برای مثال در یک فروشگاه ممکن است که متصدی فروش یک محصول را چندین بار اسکن کند و مبلغ اضافی برای شما حساب شود که برگرداندن آن به حسابتان بسیار درد سر ساز خواهد بود.

2. خرید آنلاین و مشکلات در انتخاب

ممکن است گاهی اوقات به دلایلی نتوانیم به بیرون از خانه برویم و محصولی یا وسیله ای که می خواهیم را به طور آنلاین سفارش بدهیم. اما مشکلاتی وجود دارد که با آن ها مواجه می شویم. برای مثال تنوع محصولات بسیار زیاد است و ما شاید نتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم. یا اینکه از جنس و رنگ محصول و اندازه آن اطمینان نداشته باشیم.

 3. تاریخ تولد افراد

تاریخ تولد یکی از مهم ترین مناسبت ها است که اطافیان و عزیزانمان انتظار دارند که ما همیشه آن را به یاد داشته باشیم. اما در عصر مدرن ما هیچ وقت آن را در گوشه ای از ذهن خود نمی گذاریم بلکه همیشه منتظریم که این اعلان از طرف گوشی هوشمندمان به ما یاد آوری شود. در حالیکه مادر و مادربزرگمان بدون داشتن هیچ وسیله هوشمندی تمام تاریخ ها و مناسبت های مهم را به یاد دارند.

 4- ساختمان های مدرن

با ترویج پیدا کردن زندگی مدرن و هوشمند انتطار افراد از زندگی و ازدواج بالاتر رفته و باعث شده که زوج ها تقریبا راضی نباشند و مدام به دنبال خانه ها و زندگی مدرن تر و لوکس تر باشند. درحالیکه شروع یک زندگی هرگز کامل نیست و این باعث شده که حالت کمالگرایی نسبت به همه چیز پیدا کنند.چالش های سخت زندگی مدرن که آزاردهنده هستند!

سخن آخر

زندگی مدرن شاید قبل از آنکه در فضای آن زندگی کنیم جذاب به نظر برسد و خیلی از مشکلاتمان را حل کند ولی ممکن است مشکلاتی را نیز به وجود آورد. با خواندن مشکلاتی که در بالا به آن اشاره کرده ایم می توانید به این نتیجه برسید که شاید این مشکلات جزئی به نظر برسند ولی در طولانی مدت بسیار بزرگ خواهند شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا