چند روش ساده و جذاب برای فرم دادن به ابروها

چند روش ساده و جذاب برای فرم دادن به ابروها

ابرو ها به صورت فرم خاصی می‌دهند و تاثیر زیادی بر زیبایی افراد دارند. به هر فرم صورتی، فرم خاصی ابرو میاد. شکل چشم ها نیز بر روی فرم ابرو ها تاثیر دارند. مرتبی ابروها به استایل شما نظم خاصی می دهد. برای داشتن ابروهای خوب و مناسب صورت شما نیازی نیست که حرفه ای باشید. کافیست که به یک سری نکات دقت کنید. ابرو ها به صورت فرم خاصی می‌دهند و تاثیر زیادی بر زیبایی افراد دارند. به هر فرم صورتی، فرم خاصی ابرو میاد. شکل چشم ها نیز بر روی فرم ابرو ها تاثیر دارند

در ادامه این مطلب به یک سری نکات ساده و جذاب  درباره ابروها اشاره کرده ایم:

انواع مدل ابرو

قبل از ازبین بردن موهای ناخواسته ابرو، ضروری است که تصمیم بگیرید که می خواهید ابروهایتان چه فرمی داشته باشند، و همچنین تصمیم بگیرید که چه شکلی برای صورت شما مناسب تر است. به طور معمول، راه انتخاب این است که شکلی را انتخاب کنید که بیشتر شبیه خطوط طبیعی ابروهای شما باشد. در حالی که ابروهای هرکسی منحصر به فرد است، به طور کلی، می توانید آن ها را به 5 دسته کلی تقسیم کنید.صورت گرد: با این شکل ابتدا و انتهای ابروهای شما با یک قوس در میان قرار می گیرند. همچنین باید دقت کنید که ابروهای شما خیلی نازک یا خیلی پرپشت نباشد.

ابروی مناسب هر فرم صورت

صورت گرد: با این شکل ابتدا و انتهای ابروهای شما با یک قوس در میان قرار می گیرند. همچنین باید دقت کنید که ابروهای شما خیلی نازک یا خیلی پرپشت نباشد.

صورت مربعی: در این حالت سعی کنید با فرم دادن به ابروها، ظاهر خود را متعادل کنید تا با قوس صاف، ظاهری ملایم به صورت ببخشد.

صورت بیضی: اگر این نوع صورت را دارید، باید بدانید که اکثر فرم های ابرو به شما می‌آید.  با این حال بهتر است از استایل هایی که بیش از حد قوس دار یا صاف هستند خودداری کنید.

صورت بلند:اگر صورتتان بلند است، ابروهای کمی ضخیم را انتخاب کنید. که خیلی بلند یا کمانی نباشند.لوازمی که نیاز دارید: مداد ابرو، موچین، فیچی نوک تیز مخصوص ابرو، برس ریمل، ژل ابرو و کمپرس سرد.

چگونه به ابروهای خود فرم دهیم؟

لوازمی که نیاز دارید: مداد ابرو، موچین، فیچی نوک تیز مخصوص ابرو، برس ریمل، ژل ابرو و کمپرس سرد.

1- کمپرس ها به سادگی و با خیساندن پدهای پنبه ای یا حوله های کاغذی نرم در آب و سرد کردن آن ها در یخچال ساخته می شوند.

2-همچنین محلی که ابروهایتان را فرم می دهید مهم است. شما باید مکانی آرام با نور طبیعی و زیاد و آینه ای در نظر داشته باشید که خیلی بزرگ نباشد.برای پیدا کردن سر دقیق ابرو، یک مداد نازک را به صورت عمودی روی پل بینی خود قرار دهید. قسمتی که ابروی شما را لمس می کند سر است و جایی است که ابروهای شما شروع می شوند.

نقشه ابرو را بکشید

برای پیدا کردن سر دقیق ابرو، یک مداد نازک را به صورت عمودی روی پل بینی خود قرار دهید. قسمتی که ابروی شما را لمس می کند سر است و جایی است که ابروهای شما شروع می شوند. این نقطه را با مداد علامت بزنید. سپس مداد را مانند یکی از عقربه های ساعت به سمت بیرون بچرخانید. در لبه بیرونی عنبیه خود بایستید. این جایی است که ابرو به طور طبیعی قوس دارد. این نقطه را هم علامت بزنید. در نهایت مداد را حرکت دهید، در گوشه بیرونی چشم خود بایستید. این انتهای دم است. این نقطه را نیز علامت بزنید.از هر دو دست برای استفاده از موچین بهره ببرید. با یکی از آن ها پوست را نگه دارید و با دیگری موچین را بگیرید و له آرامی موخا را بردارید. این کا را در جهت رشد موها بردارید تا از فولیکول بیشتر محافظت شود و مو دوباره رشد کند

استفاده از موچین

از هر دو دست برای استفاده از موچین بهره ببرید. با یکی از آن ها پوست را نگه دارید و با دیگری موچین را بگیرید و له آرامی موخا را بردارید. این کا را در جهت رشد موها بردارید تا از فولیکول بیشتر محافظت شود و مو دوباره رشد کند. ناحیه های دیگر پاکسازی بین دو سر ابروها بالای ابرو و قسمت شقیقه و درست زیر قوس ابروها است.ابرو ها را با استفاده از برس و ژل ابرو به سمت بالا شانه بزنید. منتظر بمانید تا خشک شود. دنبال موهایی باشید که از موهای طبیعی ابرو بیرون زده اند و آن ها را قیچی کنید

استفاده از قیچی ابرو

ابرو ها را با استفاده از برس و ژل ابرو به سمت بالا شانه بزنید. منتظر بمانید تا خشک شود. دنبال موهایی باشید که از موهای طبیعی ابرو بیرون زده اند و آن ها را قیچی کنید. این کار ا با زاویه رو به پایین انجام دهید تا مانع دید ابروی خود نشوید. دقت کنید که همه موها را کوتاه نکنید. موهایی که پس از شانه کردن  دوباره سر جای خود می افتند را کوتاه نکنید.در برداشتن ابروهای خود باید دقت زیادی به خرج دهید و این کار را با حوصله زیاد انجام دهید. با چن بار تکرار کردن، در نهایت فرم ابرو مناسب صورت را پیدا می کنید

سخن آخر

در برداشتن ابروهای خود باید دقت زیادی به خرج دهید و این کار را با حوصله زیاد انجام دهید. با چن بار تکرار کردن، در نهایت فرم ابرو مناسب صورت را پیدا می کنید. سعی کنید زود به زود این کار را انجام دهید تا فرم ابرو هایتان حفظ شود و شما هر بار مجبور به انجام دادن تمامی این مراحل نباشید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا