چهره جدید اپرا وینفری

 

زنان موفق در دنیا همواره الهام بخش بوده اند. ثروتمند شدن یکی از ابعاد موفقیت است که در کنار شهرت و آرامش و ابعاد دیگر می تواند یک فرد را به عنوان یک انسان موفق معرفی کند. مجری محبوب زن دنیا اپرا وینفری یکی از موفق ترین زنان جهان محسوب می شود.

ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم گذشته تلخ و سختی را پشت سر گذاشته است و این روزها در ثروت و شهرت به سر می برد . او ثروتی افسانه ای دارد و با اینکه در زمان نوجوانی چندان به عنوان یک رنگین پوست جدی گرفته نمی شد ولی با اقداماتی که تاکنون انجام داده است به عنوان یک زن موفق در جهان از او یاد می شود. خانم وینفری در یک دورهمی دوستانه حضور داشت که لاغری محسوس او به شدت به نظر امد.

اپرا گِیل وینفری تهیه‌کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه، برندهٔ جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجریهای تلویزیونی آمریکا و جهان است. اپرا وینفری به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم رتبه‌بندی شده‌است.

دارایی هایش حدود ۲.۷ میلیارد دلار تخمین زده می شود که نامش را بین ثروتمندانی همچون بیل گیتس و وارن بافت قرار می دهد. او با اجرای برنامه Oprah’s Show به نوعی آغازگر شوهای تلویزیونی گفت وگو محور (talk show) در دنیاست که از همین طریق هم توانست مشهورترین شخصیت های جهان را روبه روی دوربین برنامه‌اش بنشاند و با آن ها گفت وگو کند.

آدم هایی که مثل مایکل جکسون که در طول عمر خود کمتر حاضر به مصاحبه بود هم به برنامه اپرا آمده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا