چه رنگ رژ لبی مناسب آرایش چشم شاین است؟

چه رنگ رژ لبی مناسب آرایش چشم شاین است؟

شاید به نظر برسد که با هر رنگ رژلبی میشه هر رنگ سایه شاین و ساده ای که می خواهید رو استفاده کنین و فرقی هم نداره که چه رنگایی رو استفاده کنین، فقط کیف آرایش رو باز میکنین و هرچی دستتون اومد رو میزنین، که البته اصلا هم درست نیست، همونطور که سایه چشم و رژ لب به تنهایی باید با رنگ پوست، رنگ زمینه پوست (آندرتون)، استایل، محلی که می خواین برین و رنگ لباس هاتون هماهنگی داشته باشن، باید باهمدیگر هماهنگ باشند.چه رنگ رژ لبی مناسب آرایش چشم شاین است؟

در ادامه به چند مدل سایه و رژلب که باهم هماهنگ هستند را به شما معرفی خواهیم کرد:چه رنگ رژ لبی مناسب آرایش چشم شاین است؟

1- همرنگ بودن سایه و رژلب

هم رنگ بودن رژلب و سایه شاین زمانی درست است که درصد پررنگی و کمرنگی هر دو مورد مانند هم باشند و به رنگ پوست ما  و رنگ لباسی که به تن دارید هماهنگ باشند. برای انتخاب این مدل از سایه شاین باید تمامی اجزای استایل شما ساده باشد تا استایلتان شیک به نظر برسد.

2- رژلب قرمز و سایه طلایی

این مدل آرایش کلاسیک است و برای افرادی است که اعتماد به نفس بالایی دارند. معمولا این مدل از آرایش چشم شاین  باید همراه با موهای فر باشد. رژلب قرمز نماد قدرت است و استایل شما را بسیار جذاب می کند. چه رنگ رژ لبی مناسب آرایش چشم شاین است؟

3- رنگ رژلب مات و نود

این نوع آرایش بسیار شیک و جذاب است. رژلب مات و سایه شاین دار  همراه با لباس مشکی شما را مانند ستاره درخشان نشان می دهد و هماهنگی زیادی را در چهره شما ایجاد می کند.چه رنگ رژ لبی مناسب آرایش چشم شاین است؟

سخن آخر

بسیاری از افراد فکر می کنند که برای آرایش کردن و هرگونه سایه شاین دار و مات را می توانند با هر رنگ رژلبی ترکیب کنند. اما اینگونه نیست و قوانینی برای آرایش کردن وجود دارد که اگر به ان ها پایبند باشیم، ظاهر و استایل شیک تر و جذاب تری خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا