چه مدل ابرویی برای صورت گرد مناسب است؟

چه مدل ابرویی برای صورت گرد مناسب است؟

انتخاب ابرو برای صورت گرد از اهمیت زیادی برخوردار است. ابرو یکی از قسمت های مهم در صورت و آرایش است. اینکه چه مدل ابرویی به چه فرم صورتی میاید، نکته مهمی است که باید بدانید. کوچک ترین تغییر در ابرو تاثیر زیادی در چهره شما میگذارد.

در ادامه به بررسی مدل ابروی مناسب برای صورت گرد خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

مدل ابروی مناسب برای صورت گرد:

همانطور که میدانید طول و عرض صورت گرد یکسان است. برای جذابیت این نوع فرم صورت، ابروهایی با قوس بلند انتخاب بهتری است. باید مدل ابرویی را انتخاب کنیم که صورت را کشیده تر، و فک را باریک تر نشان دهد.

برای بلند تر نشان دادن صورت قوس بلند نرم و برای باریک تر نشان دادن فک دم بلندتر را انتخاب کنید. برای رسیدن به این هدف با پرکردن قوس ابروی خود شروع کنید و با تیره تر کردن قوس ابرو ، آن را برجسته تر نشان دهید. حتی میتوانید ابرو رابه سمت بالا بکشید ، برای این کار کافی ست کمی هایلایتر به استخوان ابرو بزنید تا ابرو بالاتر دیده شود.

از آنجا که فرم صورت شما گرد است باید یک ویژگی برای تیزتر شدن ساختار استخوانی صورت خود اضافه کنید .

ابروهای گرد

ابروهای منحنی

ابروهای زاویه‌دار

ابروهایی هستند که برای فرم صورت گرد مناسب هستند.

ابرو با زاویه زیاد و تند:

اگر می‌خواهید صورتتان کشیده بنطر برسد، این ابرو مناسبتان است. برای این که ابروتان زاویه دار شود، خط ابرو را مستقیم بکشید و کمی به لبه‌اش انحنا دهید. هرچه زاویه بیشتر باشد، صورت جوانتر به‌نظر می‌رسد. شما می‌توانید با زاویه ابرو بازی کنید تا کم‌کم زاویه و فرم مورد نظرتان را پیدا کنید.

ابرو با زاویه کم:

در این مدل ابرو، ابرو نرم است و قوس کمی دارد. از مزایای این ابرو این است که صورت را لاغرتر نشان می‌دهد و چهره وضوح بیشتری پیدا می‌کند.

ابرو s شکل:

اگر چهره‌تان هم گرد است و هم زاویه دارد، این ابرو گزینه مناسبی برای صورتتان است.

سخن آخر:

انتخاب ابروی مناسب برای صورت بسیار مهم است. و در چهره و نوع نگاه ما تاثیر فراوانی دارد. فرم صورت خودتان را پیدا کنید و با توجه به آن ابرو هایتان را اصلاح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا