چگونه استفاده راحت تری از کفش پاشنه بلند داشته باشیم؟

شاید برای بسیاری از افراد پیش آمده باشد که با کلی ذوق و شوق کفش پاشنه بلندی را خریده باشند، اما پس از یکی دوبار استفاده، آن‌ها را به خاطر سختی استفاده کنار بگذارند. اما همیشه راه‌هایی وجود دارد که با بهره گرفتن از آن‌ها می‌توان استفاده از کفش پاشنه بلند را نیز راحت‌تر کرد؛

۱. آن‌ها را در طول روز بپوشید

آسان‌ترین و اصولی‌ترین کار این است که کفش پاشنه بلند را زیاد استفاده کنید. در خانه حین نگاه کردن تلویزیون، یا هنگام صرف شام و کار‌های دیگر، آن‌ها را بپوشید. حتی به طور مرتب با آن‌ها به محل کار بروید.

۲. کفش پاشنه بلند را با جوراب بپوشید

این کار خلاف قوانین مد و فشن است، ولی پوشیدن جوارب در منزل به همراه کفش پاشنه بلند را می‌توان انجام داد. این کار می‌توان کفش را در پای شما به خوبی جا بیندازد.

۳. خم کردن کفش ها

اگر کفش شما قابل انعطاف باشد این کار می‌تواند کفش شما را منعطف‌تر کند، فقط این کار را به صورت سریع و با دستان خود انجام دهید. حتی می‌تونید از سشوار برای گرم کردن و در نتیجه منعطف کردن کفش‌های خود استفاده کنید.

۴. وقتی از کفش‌ها استفاده نمی‌کنید، درون آن‌ها را پر کنید

اصولا وقتی از کفش‌های خود استفاده نمی‌کنید، خشک‌تر می‌شوند و انعطاف خود را از دست می‌دهند. برای جلوگیری از این امر بهتر است با استفاده از روزنامه درون آن را پر کنید.

 

۵. انگشتان‌تان را به‌هم ببندید

زمانی‌که کفش پاشنه بلند می‌پوشید بیش‌ترین فشار به پنجه‌ی پای‌تان وارد می‌شود و انگشتان‌تان بیش از حد درد می‌گیرند. از قدیم معروف است که برای پوشیدن این کفش‌ها، انگشتان سوم و چهارم را به‌هم ببندید. شاید علت این مسئله کنترل عصب‌های انگشتان و افزایش آستانه‌ی تحمل درد توسط آن‌ها باشد.

۶. قدم‌های کوتاه بردارید

زمانی‌که کفش پاشنه بلند به پا دارید، قدتان بلندتر از حالت معمول می‌شود، پس برای حفظ تعادل لازم است که قدم‌های‌تان را کوتاه‌تر و نزدیک‌تر بردارید.

 

۷. قدم ها‌ی تان را از پاشنه به پنجه بردارید

زمانی‌که کفش پاشنه بلند می‌پوشید، بیش از حد به انگشتان و پنجه‌ی پای‌تان فشار وارد می‌شود، پس از پاشنه به پنجه قدم بردارید تا قدری از این فشار کم کنید.

شلوار جینی که خانم ها نباید بپوشند

۸. صاف راه بروید

در هنگام راه‌رفتن با کفش پاشنه بلند، قوز نکنید و در یک خط مستقیم راه بروید. با این‌کار علاوه بر حفظ راحت‌تر تعادل‌تان، وقار و سنگینی بیش‌تری خواهید داشت.

۹. پاشنه‌های پهن‌تر را انتخاب کنید

هر چه پاشنه کفش نازک‌تر باشد، راه رفتن با آن سخت‌تر است و فشار بیشتری به پا وارد می‌شود. برای این که راحتی بیشتری داشته باشید، می‌توانید کفش‌هایی را انتخاب کنید که پاشنه ضخیم‌تری دارند. با این مدل کفش‌ها تعادل هم در حین راه رفتن، راحت‌تر حفظ می‌شود.

2 دیدگاه

  1. اگربدونیدقرار ه چند وقت بعدازاستفاده ازاین کفشها چه بلایی سرپاهای نازنینتون بیاد هرگز تن به پوشیدن و استفاده ازاین نوع کفشها نمیکنید.
    من وقتی زیر دستگاه شاک ویو برای رفع خارپاشنه گریه می کردم وازدردهای شدیدجیغ میکشیدم یا روزی افتادم که مادرم با پوشیدن این نوع از کفشها مخالفت می کرد ومن اصرار به پوشیدن داشتم…….

  2. وقتی انگشتان پاهاتون بعد از چند سال مثل دندون های ارتودنسی نشده نامرتب کج و معوج شد و نتونید تو مهمونی بدون جوراب باشید چون انگشت هاتون زشتن انوقت هیچ وقت این خیانت رو به جسم تون نمی کنید و کفش پاشنه بلند نمی پوشید
    من قبل از زن بودنم یک انسان هستم و ابزارهای تن فروشی که فروشندگان مد برای من تکلیف می کنند را نمیپذیرم من دوست دارم آزاد باشم راحت باشم و سلامتم برای سود های کلان دیگران و تمجید مردان به خطر نمی اندازم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا