چگونه با قیچی مدل ابرو پهن دخترانه شیک داشته باشیم؟

چگونه با قیچی مدل ابرو پهن دخترانه شیک داشته باشیم؟

داشتن ابرو هایی زیبا فرم و نظم خاصی را به صورت می‌بخشد. بسیاری از خانم ها برای برداشتن ابرو های خود به سالن های زیبایی مراجعه می‌کنند و مدت زمان زیادی را صرف این کار می‌کنند. در حالیکه شما به راحتی می‌توانید در منزل ابرو های خود را بردارید و در مصرف زمان صرفه جویی کنید و با کمترین هزینه ابروهایی زیبا داشته‌باشید.

در این قسمت از نی‌نی‌بان به شما روش برداشتن ابرو با قیچی را آموزش می‌دهیم:

برای استفاده از قیچی جهت مرتب کردن ابرو ها نباید مستقیم به سراغ قیچی برویم. مراحلی هستند که باید قبل از قیچی کردن ابرو انجام دهیم.

1-استفاده از مداد برای تقارن ابروها

برای این که بدانید از کجای ابرو باید ابتدا برداریم، با استفاده از یک مداد آرایشی یا نخ، از لبه سوراخ بینیتان تا گوشه داخلی چشم یک خط بکشید. به همین صورت نیز از لبه سوراخ بینی تا گوشه خارجی چشم خط دیگری بکشید. این نقطه ای است که باید ابرو به پایان برسد. دور تا دور ابرو را با استفاده از نقاط تعیین شده، مشخص کنید. می‌توانید از شابلون های ابرو نیز برای این کار استفاده کنید.

2-موهای اضافه را بردارید

از انتهای ابرو برای برداشتن موهای اضافی شروع کنید. با استفاده از یک موچین مو ها را در پایین خط تمایز و در جهت رشد موها بردارید. به اندازه قوس دلخواهتان موهای اضافه را بردارید.

3-استفاده از قیچی

در این مرحله ابرو ها را شانه کنید. برای ثابت ماندن حالت آن ها می‌توانید از ژل ابرو استفاده کنید. سپس بلندی مو های ابرو را قیچی کنید و تیزی آن ها را بگیرید. سعی کنید تاج ابرو را فقط نوک برداری کنید تا کاملا طبیعی به نظر برسند. این قسمت را زیاد دستکاری نکنید. دوباره وسط و انتهای موهای ابرو را به سمت پایین شانه کرده و قیچی کنید. دقت کنید خط بالایی ابرو باید صاف باشد و در انتها به سمت پایین منحرف شود. اما انتهای ابرو را برندارید تا طبیعی به نظر برسد.

کلام آخر

برداشتن ابرو ها باید بادقت و ظرافت انجام شود. کوچک ترین نامتقارنی و تفاوت در اندازه آن ها می‌تواند فرم صورت و چشم هایتان را به هم بزند. این کار را با احتیاط انجام دهید. ممکن است در ابتدا زمان زیادی را برای آن اختصاص دهید ولی به مرور زمان برداشتن ابرو برایتان آسان می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا