چگونه بفهمیم یک رابطه رو به نابودی است؟

چگونه بفهمیم یک رابطه رو به نابودی است؟

نشانه‌های یک رابطه رو به نابودی زیاد هستند. کافیست کمی با دقت به اعمال خود و پارتنرمان دقت داشته باشیم تا همه چیز را به وضوح ببینیم. به نظر شما همچین رابطه‌ای چه نشانه هایی دارد؟رابطه رو به نابودی

در ادامه به بررسی این نشانه ها خواهیم پرداخت:

در یک رابطه رو به نابودی، وقتی کنارهم هستید احساس تنهایی میکنید

وقتی دونفر با همدیگر زمان خود را میگذرانند باید از لحاظ عاطفی بتوانند همدیگر را تامین کنند. اگر غیر از این را احساس میکنید، یک جای کار میلنگد. و شما باید به فکر بهبود رابطه تان باشید.

دریک رابطه رو به نابودی، صمیمیت و هیجان جنسی ازبین میرود

همانطور که میدانید میل جنسی یک غریزه مهم است که به هیچ عنوان نباید آن را نادیده گرفت. روابطی که از نظر جنسی مشکل دارند با چالش‌های آشکار و پنهان مختلفی روبرو می‌شوند. لازم به ذکر است منظور ما از مشکل در رابطه جنسی داشتن یا نداشتن رابطه جنسی نیست! شما می‌توانید در دوران نامزدی یا دوستی رابطه جنسی نداشته باشید اما نسبت به یکدیگر هیجان و اشتیاق جنسی داشته باشید که موضوعی طبیعی است. مشکل زمانی آغاز می‌شود که یکی از طرفین یا دو نفر هیچ میل و علاقه جسمی و جنسی به یکدیگر نداشته باشند یا اگر با یکدیگر رابطه جنسی دارند هیچ لذتی از آن نبرند.

هنگامی که توجهی در رابطه وجود ندارد

شما برای اینکه یک رابطه خوب داشته باشید، باید برای آن وقت بگذارید و به آن توجه کنید! البته فراموش نکنید که رسیدگی به رابطه تنها به عهده یک نفر نیست! هر دو طرف رابطه باید بتوانند به آن توجه و رسیدگی کنند. اگر تنها یکی خود را مسئول مراقبت از رابطه بداند به زودی با انواع و اقسام آسیب‌ها روبرو خواهد شد.رابطه رو به نابودی

وقتی زبان مشترکی برای گفتگو نداشته باشید

اگردر رابطه  سبک تفکرتان، شیوه جهان‌بینی‌تان، اعتقاداتتان و باورهایتان متفاوت باشد ممکن است با چالش‌های جدی روبرو شوید. اگر ارزش‌ها و باورهای شما متفاوت باشد زبان مشترکی برای گفتگو نخواهید داشت. این موضوع ممکن است صمیمیت شما را کمرنگ کند و نتوانید از نظر فکری به یکدیگر نزدیک شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا