چگونه به شخص مورد نظر بفهمانیم که دوستش داریم ؟

چگونه به شخص مورد نظر بفهمانیم که دوستش داریم ؟

شخص موردنظر ی که دوستش داریم همیشه در معرض توجه ماست. برای همه ما پیش آمده که از فردی خوشمان بیاید و نتوانیم مستقیم به او بگوییم که دوستش داریم و مدام به دنبال حس اون فرد به خودمان هستیم. راهکارهایی وجود دارند که میتوانیم غیرمستقیم احساسمان را نشان دهیم.

در ادامه به بررسی این راهکارهای ابراز احساسات به شخص مورد نظر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:شخص موردنظر

 در ابتدا به دنبال برقراری ارتباط با شخص موردنظر باشیم

اگر باهم در محیط مشترک مانند محل کار یا دانشگاه هستید، سعی کنید موضوع مشترکی پیداکرده و سر صحبت رو باهاش باز کنید. مثلا در مورد اساتید حرف بزنید و از اون جزوه بگیرید یا او را به همایش دعوت کنید.

نسبت به شخص موردنظر‌ خود را بی تفاوت نشان دهید

بی تفاوت باشید و از ارتباط مستقیم با او نترسید و به چشم هایش نگاه کنید. راحت باشید. خیره و عمیق نگاه کنید تا متوجه علاقه شما شود.

خنده رو باشید

یک صورت شاداب و لب خندان می تواند انرژی های زیادی را ایجاد کند و بسیار تاثیرگذار باشد. با حس صمیمیت و مهربان بودن به او نشان دهید که کنارش لذت میبرید و احساس امنیت دارید. یک لبخند ساده می تواند تاثیر زیادی روی آن فرد داشته باشد.دوستش داریم

غیرمستقیم احساس خود را بروز دهید

سعی کنید مستقیم علاقه خود را بروز ندهید چراکه ممکن است طرف مقابلتان برای مدتی کوتاه با شنیدن ابراز علاقه شما دلسرد شود بنابراین از شیوه های دیگری همچون تحسین کردن ، توجه کردن و کنجکاوی کردن درباره اش علاقه خود را اثبات کنید. از تحسین و تمجید آن فرد نترسید. افراد دوست دارن مدام مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند.

عجله نکنید

عجله کردن ممکن است در ابتدا هیجان انگیز باشد اما بعد از مدت کوتاهی کار را خراب میکند. اجازه دهید ارتباطتان طبق روال طبیعی پیش برود. سرعت بخشیدن به رابطه منجر به نابودی آن میشود و تاثیرات منفی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا