چگونه خانه کم‌نور خود را روشن سازیم؟

چگونه خانه کم‌نور خود را روشن سازیم؟

اگر خانه کم‌نور دارید و می خواهید که روشن تر و باز تر دیده شود، لین مطلب برای شماست. نور خانه بر روحیات و حس وحال خانه و افراد آن بسیار موثر است. مکانی که نور کافی نداشته باشد کسل کننده است. راهکارهای زیادی برای روشن سازی خانه وجود دارد.

که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

استفاده از دکوراسیون روشن برای خانه کم‌نور:

همانطور که میدانید، استفاده از رنگ روشن و خنثی برای دکوراسیون منزل هم محیط را بزرگ تر نشان میدهد و هم حس وحال مثبتی را ایجاد میکند. همچنین باعث روشن تر دیده شدن محیط می‌شود. استفاده از پرده هایی با رنگ روشن به همراه دیوارها و فرش ها تا حدود زیادی میتواند به فضا نور بدهد.خانه کم‌نور

استفاده از آینه برای خانه کم‌نور:

آینه ها می توانند نورهای مختلف محیط را منعکس کنند و باعث روشنایی شوند. سعی کنید در جاهای مختلف آینه هایی متناسب با سبک خانه تان بگذارید. در اتاق نشیمن از یک آینه ساده و بزرگ مینیمال استفاده کنید و شاهد تغییرات باشید.

استفاده از نورپردازی مخفی در خانه:

این نوع نور پردازی به صورت مخفی ایجاد میشود و از لامپ های رشته ای و هالوژنی استفاده میشود. دقت کنید که این نور ها را در رنگ سفید و روشن تهیه کنید. این لامپ ها در زیر سقف و به صورت مخفی نصب میشوند و نور کمی را ایجاد میکنند که در روشنایی خانه بی تاثیر نیست.خانه کم‌نور

نور خورشید را به خانه دعوت کنید:

نور طبیعی بهترین راه برای خانه کم‌نور است. اما اگر موقعیت خانه تان به صورتی است که پنجره یا درب شیشه ای ندارید، می توانید با ایجاد یک پنجره شیشه ای کوچک در بالای درب نور طبیعی را به خانه دعوت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا