چگونه یک آرایش ساده و طبیعی داشته باشیم؟

چگونه یک آرایش ساده و طبیعی داشته باشیم؟

یک آرایش ساده و طبیعی نیز نیازمند ترفندهای خاص خودش است و دقت و ظرافت خاصی را میطلبد. که با رعایت آن ها چهره ای طبیعی خواهید داشت.

در ادامه به بررسی این ترفندها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:آرایش ساده و طبیعی

در آرایش ساده از کرم پودر با کاور بالا استفاده نکنید:

بیشتر ما پوست بی عیب و بی نقصی نداریم و ممکن است جوش و لکه هایی داشته باشیم. کرم پودر هایی با کاور بالا علاوه بر اینکه پوست را خفه میکنند، ممکن است این ایرادات را بیشتر نشان دهند.

از مواد کرمی و مایع استفاده کنید:

این محصولات قابلیت ترکیب شدن و پخش شدن بیشتری دارند و جلوه طبیعی تری به پوست میدهند. زیرا مواد پودری پوست را مات و غیرطبیعی نشان میدهند.

در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید:

شاید بتوان گفت انتخاب رنگ‌ها از مهم‌ترین بخش‌های یک آرایش طبیعی موفق محسوب می‌شود. ممکن است شما اصلا آرایشی هم نداشته باشید اما یک رژ قرمز یا صورتی جیغ کافیست تا بنظر برسد آرایشی غلیظ روی صورت خود دارید. این که چه رنگ‌هایی را در آرایش طبیعی خود به کار ببرید کاملا به رنگ و تناژ پوستی شما برمی‌گردد.

آرایش چشم:

_سایه چشم به چشم ها رنگ میدهد و آن ها را زیبا و جذاب نشان میدهد. سعی کنید از سایه های نود و با رژلب برای پشت پلکتان استفاده کنید و از سایه های تیره و جیغ خودداری کنید.

_از یک ریمل کم حجم و سبک برای مژه هایتان استفاده کنید و سعی کنید آن را تمیز به چشم هایتان بزنید.

_همچنین از آرایش ابروهای خیلی تیره خودداری کنید. از یک ژل ابرو برای مرتب کردن ابروها استفاده کنید و برای پر کردن جاهای خالی، از یک مداد ابرو همرنگ ابروهایتان استفاده کنید و فقط جاهای خالی را با آن پر کنید.

رژگونه را فراموش نکنید:

رژگونه یک جلوه طبیعی و بسیار کیوت به صورت شما میدهد. در یک صورت طبیعی همیشه لپ ها کمی رنگی تر از صورت هستند. از رنگ های هلویی و نارنجی با غلظت کم استفاده کنید و آن را حسابی فید کنید.آرایش ساده و طبیعی

نکته مهم:

برای داشتن یک آرایش طبیعی و ساده شما باید پوست سالمی داشته باشید و مراقبت های پوستی خود را انجام دهید. چون اساس و پایه آرایش ساده، استفاده کم از محصولات آرایشی است.آرایش ساده و طبیعی

به لب هایتان رنگ بدهید:

می‌دهیم. برای لب‌ها بهترین کار استفاده از بالم لب است که هم لب‌ها را نرم می‌کند و آن‌ها را خشک و پوسته پوسته نشان نمی‌دهد، هم این که به لب حجم و درخشش می‌دهد.

می‌توانید برای رنگ و لعاب بیشتر از بالم لب رنگی هم استفاده کنید. به جز بالم لب تینت لب هم انتخابی عالی برای لب‌هایی طبیعی و خوشرنگ است، البته باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید و ترجیحا آن را در ترکیب با بالم لب استفاده کنید تا بیش از حد روی لب خشک نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا