چگونه یک خانم خوشتیپ و باوقار بنظر برسیم؟

چگونه یک خانم خوشتیپ و باوقار بنظر برسیم؟

یک خانم خوشتیپ و باوقار دارای ویژگی های منحصر بفردی است که بسیار جذاب است. نکاتی هستند که برای باوقار بودن باید رعایت کنید.

در ادامه به بررسی این مطلب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

 برای یک خانم خوشتیپ و باوقار، خوشبو و تمیربودن یک اصل مهم است:

تمیز بودن مهم ترین اصل خوشتیب و باوقاربودن است. اگر شما بهترین مارک را به تن داشته باشید اما تمیز و خوشبو نباشید اصلا جذاب بنظر نمیرسید. زود به زود دوش بگیرید، دندان هایتان را تمیز نگه دارید و موهایتان راصاف و مرتب کنید.

از آرایش غلیظ خودداری کنید:

یکی از اصول خوشتیپ بنظر رسیدن، داشتن ظاهری طبیعی است. از آرایش های غلیظ برای امور روزمره و کارهای اداری خودداری کنید. یک صورت و آرایش ملیح میتواند جذابیت شما را چندبرابر کند.

لباس راحت بپوشید:

منظور از لباس راحت پوشیدن پیژامه نیست. بلکه منظور لباسی است که در آن احساس راحتی میکنید و به شما استرس نمیدهد. لباسی را انتخاب کنید که ساده باشد و شما در آن لباس با اعتماد بنفس راه بروید.خانم خوشتیپ و باوقار

زبان بدن خود را حفظ کنید:

یکی از مشخصه های با وقار بودن طرز صحیح ایستادن و نشستن است. یک خانم با وقار برای اینکه با اعتماد به نفس بیشتر به نظر آید ، صاف و زیبا می ایستد و هنگام نشستن نیز هیچگاه قوز نمی کند. راه رفتن شما تاثیر زیادی در خوشتیپ به نظر آمدنتان می شود. خودتان تصور کنید که شل، کج و کله راه رفتن، تا چه حد می تواند باعث ایجاد منظره بدی در تیپ و استایل شما شود.

اکسسوری اضافی استفاده نکنید:

هیچ چیز به اندازه یک گردنبند بلند و طرح دار، نمی تواند باعث خوشتیپ شدن شما شود اما دقت کنید که استفاده از اکسسوری های زیاد نیز تیپ شما را خراب و شلوغ نشان می دهد پس در پوشیدن اکسسوری ها تعادل را رعایت کنید.خانم خوشتیپ و باوقار

رنگ لباس مناسب با فرم بدنتان را انتخاب کنید:

شما می توانید با توجه به اندامتان رنگ لباس خود را انتخاب کنید مثلا اگر اندام پری دارید و می خواهید لاغر به نظر برسید بهتر است از رنگ های تیره استفاده نمایید و یا اگر پایین تنه شما از بالا تنه تان بزرگ‌تر است شلوار و یا دامن بلندی به رنگ تیره و بلوزهایی به رنگ روشن انتخاب نمایید. تا حد ممکن لباس هایتان را با هم ست کنید و رنگ های مرتبط با یکدیگر بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا