چگونه یک زندگی فعال و پر تحرک داشته باشیم؟

چگونه یک زندگی فعال و پر تحرک داشته باشیم؟

داشتن یک زندگی فعال باعث میشود که در بسیاری از کارها پیشی بگیریم و بهتر بتوانیم به کارهایمان برسیم و بدن سالمی داشته باشیم. راهکارهایی وجود دارد که می توانیم به کمک آن یک زندگی پر نشاط ایجاد کنیم.

در ادامه به راهکارهایی برای ایجاد یک زندگی پرتحرک اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید:زندگی فعال

1_برای داشتن زندگی فعال مرتب ورزش کنید

ورزش یکی از فاکتورهای اصلی یک زندگی سالم و فعال است. ورزش کردن سیستم های مختلف بدن را تنظیم میکند و باعث میشود تنفس بیشتری داشته باشید. اگر بتوانید ورزش را در بازه زمانی طولانی انجام دهید، شما سبک زندگی فعال را به درستی پیش میبرید.زندگی فعال

2_برای ایجاد زندگی فعال به خود پاداش بدهید

دادن پاداش به خودتان برای شروع یک سبک زندگی فعال به شما کمک می کند تا به آن پایبند باشید. به خود چیزی هدیه بدهید که منتظر آن باشید. اگر می خواهید از سبک زندگی فعال جدید خود لذت ببرید ، چرا چند لباس ورزشی جدید تهیه نمی کنید؟ آن چکمه های کوهنوردی جدیدی را که به تازگی دیده اید، تهیه کنید یا پس از ورزش، به یک رستوران شیک بروید و چیزی سالم بخورید.

3_هنگام صحبت با تلفن به کارهای دیگر بپردازید

یکی از پیشنهادات کاربردی این بخش از نمناک برای فعال تر شدن همین مورد است ؛ اگر فردی هستید که مکالمات طولانی با خانواد خود دارید گوشی تلفن را روی میز قرار دهید یا از هندزری استفاده کنید و همزمان به تمیز کردن محیط خانه یا محل کار مثل پاک کردن میز بپردازید.

4_پیاده روی سبک را در برنامه خود قرار دهید

پیاده روی را شروع کنید. فعال تر شدن در زندگی به معنای این نیست که شما باید به دوی ماراتن بپردازید و یا در سالن‌های بدنسازی و با دستگاههای ورزشی فانتزی لاغر و خوش اندام شوید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با سرعت مناسب خود حرکت کنید و یاد بگیرید که از تحرک لذت ببرید. روزانه 15 یا 20 دقیقه پیاده روی را شروع کنید، فقط ۲ تا ۳ کیلومتر در اطراف محله خود، با سرعتی که تا زمان بازگشت به خانه، عرق سبکی کرده باشید. پیاده روی منظم ، شما را برای انجام ورزش‌های سخت تر آماده می‌کند. می‌توانید به جای اینکه با ماشین تا محل کار یا تحصیل خود بروید، قسمتی از آن را پیاده روی کنید. برای تنوع گاهی مسیرخود را تغییر دهید.زندگی فعال

سخن آخر

برای داشتن یک زندگی سالم و پرتحرک باید از کارهای کوچک شروع کنید و مدام آن ها را انجام دهید تا بدن شما به آن عادت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا