کاربردهای جالب بالم لب که تا امروز نمی دانستید!

کاربردهای جالب بالم لب

بالم‌های لب کاربرد موثری در مرطوب و نرم نگه داشتن لب‌ها دارند اما علاوه بر این کاربرد‌های دیگری هم دارند که در ادامه چند مورد از آن‌ها را بیان کرده‌ایم.

کاربردهای جالب بالم لب

تسکین‌دهنده‌ی پوست از کاربردهای بالم لب

اغلب افراد این موقعیت را تجربه کرده‌اند که لایه‌های پوستشان کمی زیر و خشن شده و هیچ روغنی برای استفاده روی پوست در دسترشان نیست. ترکیبات موجود در بالم می‌توانند لایه‌های زبر پوست را نرم‌تر کنند.

کاربردهای جالب بالم لب

پاک‌کننده‌ی آرایش

بسته به ترکیبات بالم می‌توان از آن برای پاک کردن آرایش‌های مقاوم مانند خط چشم و ریمل استفاده کرد. ترکیب موم مانند موجود در بالم لب مانند روغن نارگیل می‌تواند ترکیبات مواد آرایشی را تجزیه کرده و باعث شود که بتوانید به راحتی به وسیله‌ی یک دستمال آن‌ها را پاک کنید.

کاربردهای جالب بالم لب

لوسیون دست

در شرایطی که دست‌ها خشک شده باشند و هیچ لوسیون دستی در دسترس نباشد از بالم خود برای مرطوب کردن دست‌ها استفاده کنید. به این صورت که مقداری از بالم را روی دست‌ها بزنید و به آرامی ماساژ دهید.

کاربردهای جالب بالم لب

ژل ابرو

بالم را می‌توان برای کمک به منظم شدن، درخشش و تقویت کردن ابروها استفاده کرد.

کاربردهای جالب بالم لب

آیا بالم برای لب‌ها مضر است؟

درست است که بالم می‌تواند باعث رطوبت رسانی، محافظت و داشتن احساس خوب شود اما در صورتی که بیش از حد از آن استفاده کنید چطور؟ آیا همچنان مفید خواهد بود یا ضررهایی خواهد داشت؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این موضوع به ترکیبات بالم بستگی دارد. لب‌ها هرچیزی که روی آن‌ها اعمال شود را جذب می‌کنند بنابراین هنگام خرید به مواد تشکیل‌دهنده‌ی بالم لب توجه بسیار زیادی داشته باشید.

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا