کت و شلوار زنانه مجلسی شیک همسر بابک جهانبخش / خانم بلاگر در کنسرت ترکاند + عکس

کنسرت جدید بابک جهانبخش به تازگی برگزار شده است. کت و شلوار زنانه مجلسی شیک همسر  آقای خواننده حسابی مورد توجه قرار گرفته است. در روزهای پایانی آذر ۱۳۹۶ بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم «پریا پرتوی» فرد طراحی و مدل لباس خبر دارد.

کت و شلوار زنانه مجلسی شیک همسر بابک جهانبخش

کت و شلوار زنانه مجلسی شیک همسر بابک جهانبخش / خانم بلاگر در کنسرت ترکاند + عکس

بیوگرافی بابک جهانبخش 

بابک جهانبخش متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ در آلمان، خواننده و آهنگساز است. دانش آموخته رشته صداگذاری موسیقی است که ابتدا بعنوان فوتبالیست شروع کرد سپس وارد موسیقی شد و از دو ازدواج خود صاحب یک فرزند پسر است.

بابک با نام اصلی «علی جهانبخش» بخاطر تحصیلات پدرش در شهر بوخوم آلمان به دنیا آمد. سال ۱۳۶۷ وقتی ۵ ساله بود زیر نظر اساتید آلمانی در مدرسه موسیقی شهر بوخوم نواختن پیانو را شروع کرد تا اینکه با پایان دانشگاه پدرش به ایران بازگشتند.

همسر اول بابک جهانبخش کیست؟

بابک جهانبخش در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۶ ساله بود با مروارید شهریاری ازدواج کرد. خانم شهریاری از عوامل برگزار کننده کنسرت جهانبخش در لندن انگلستان بود که این آشنایی از آنجا شروع و به ازدواج ختم شد که ثمره آن یک پسر بنام آرتا است. مروارید شهریاری تحصیلکرده مدیریت بازرگانی است و در حال حاضر یک شرکت بازرگانی دارد و نویسنده یک کتاب تخصصی در حوزه تجارت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا