گیاهان آپارتمانی مجلل و زیبا برای آپارتمان های مدرن!

گیاهان آپارتمانی مجلل و زیبا برای آپارتمان های مدرن!

گیاهان آپارتمانی مجلل به محیط خانه و محل کارتان فضایی شیک و باکلاس میدهند و محیط را از یکنواختی خارج میکنند. این گیاهان علاوه بر جلوه بخشیدن به محیط به لحاظ روانی و روحی روی افراد تاثیر مثبت دارند.

در ادامه به معرفی چند گیاه آپارتمانی مجلل خواهیم پرداخت:

گیاه ساکولنت، یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی مجلل:

گیاه ساکولنت یکی از زیباترین گیاهان طبز و آپارتمانی است و لا سخ و برگ های آویزان میتواند محیط را شیک و خاص نشان دهد. این جیاه یک گزینه عالی برای نگه داشتن در تراریوم است. گیاهان آپارتمانی مجلل

گیاه فیکوس، جزو گیاهان آپارتمانی مجلل:

فیکوس یکی از گیاهان لوکس آپارتمان است که در اصل درخچه است. این گیاهان چون اندازه بزرگی دارند معمولا قیمت بالایی نیز دارند. گیاه فیکوس حدود ۶ فوت رشد میکند و به فضا و‌ محیط جلوه شیک و زیبایی می‌بخشد.

گیاه کالاتیا:

این گیاه با داشتن برگ های بزرگ و دو رنگش قابل مقایسه با هیچ گیاه دیگری نیست و مناسب برای افراد خاص پسند است. این گیاه یک گیاه سایه دوست و مقاوم دربرابر نور است. نگه داری راحت و آبیاری کمی نیاز دارد و به فضا و محیط جلوه شیک و مینیمال می‌بخشد.‌‌‌‌گیاهان آپارتمانی مجلل

نخل اریکا:

نخل اریکا از گیاهان لوکس آپارتمانی است که به نور غیرمستقیم نیاز دارد و یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی بزرگ برای نگهداری در محیط داخل ساختمان محسوب می‌شود. این گیاه جذاب برگ‌های باریک و کشیده دارد و رنگ برگ آن معمولاً سبز تیره و زرد است. ارتفاع نخل اریکا گاهی تا ۶ متر نیز می‌رسد و یک گیاه مؤثر برای تصفیه هوا و از بین بردن سموم محیط نیز محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا