۵ نوشیدنی گیاهی چربی سوز که باید بدانید!

۵ نوشیدنی گیاهی چربی سوز که باید بدانید!

نوشیدنی گیاهی چربی سوز زیادی وجود دارند. اما انتخاب آن ها براساس سیستم بدنی مان بسیار مهم است. دمنوش و ترکیب های گیاهی می توانند انتخاب خوبی برای چربی سوزی باشند.

در ادامه به بررسی این نوشیدنی های گیاهی می پردازیم. با ما همراه باشید:

 

چای لیمو و دارچین

لیمو سرشار از ویتامین C، فیبر پکتین و آنتی‌اکسیدان است که همه‌ی این عوامل باعث بهبود ایمنی، سرکوب اشتها و کاهش چربی شکم می‌شوند. چای لیمو و دارچین یکی از موثرترین نوشیدنی‌ها برای کاهش وزن است. آب لیمو حاوی کالری بسیار کمی است.

این ویژگی به نوبه‌ی خود به کاهش وزن کمک می‌کند. دارچین حاوی یک ترکیب معدنی به‌نام کروم است که به کنترل اشتها کمک می‌کند. این ادویه‌ی معجزه‌گر حاوی مقدار زیادی فیبر، ویتامین و مواد معدنی ضروری است که همگی به کاهش وزن کمک می‌کنند.

چای سبز و زنجبیل

مواد لازم:

نصف قاشق چای خوری پودر زنجبیل

یک قاشق چای خوری چای سبز

۵۰۰ میلی لیتر آب

طرز تهیه:

نوشیدن روزانه یک فنجان از این ترکیب چای سبز و زنجبیل، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. این نوشیدنی، با تلخ نشدن طعم آن پس از ۳ تا ۴ دقیقه دم‌کشیدن، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال اثربخشی بالا در کاهش وزن هستند.نوشیدنی گیاهی چربی سوز

دمنوش زردچوبه و زنجبیل

مواد لازم:

۳ قاشق چای خوری زردچوبه

۲ قاشق چای خوری زنجبیل

یک لیتر آب

دو قاشق چایخوری عسل

طرز تهیه:

اضافه کردن زردچوبه و زنجبیل به آب جوشیده و نگه داشتن مخلوط بر روی حرارت ملایم به مدت ۳۰ دقیقه، این نوشیدنی را به یک گزینه عالی برای افزایش سوخت و ساز بدن و تسریع در چربی‌سوزی تبدیل می‌کند. پس از میکس کردن، نوشیدنی را ۳ بار در روز، پس از هر وعده غذایی میل کنید تا به بهبود هضم و کاهش وزن کمک کند.نوشیدنی گیاهی چربی سوز

چای گل رز

مواد لازم:

۱ تا ۲ فنجان آب مقطر

یک مشت گلبرگ رز خشک شده و سالم

یک قوری با درپوش

طرز تهیه:

این چای گل رز، با استفاده از گلبرگ‌های خشک شده رز که به صورت ارگانیک پرورش یافته‌اند، تهیه می‌شود. نوشیدن روزانه یک فنجان از این مایع با شکم خالی، می‌تواند به تسریع فرآیند سم‌زدایی و کاهش وزن کمک کند، ضمن اینکه به بهبود وضعیت پوست نیز مؤثر است.

سرکه سیب و عسل

مواد لازم:

۱ فنجان آب

۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب

۱ قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه:

این نوشیدنی کاهش وزن، با ترکیب سرکه سیب و عسل، فواید چشمگیری در کاهش وزن و بهبود هضم دارد. تمامی مواد را با هم مخلوط کرده و نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی میل کنید. این نوشیدنی به تعادل pH بدن کمک کرده و متابولیسم را تقویت می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا