۶ مدل موی جذاب زنانه که هیچ وقت از مد نمیافتد!

۶ مدل موی جذاب زنانه که هیچ وقت از مد نمیافتد!

تعدادی از مدل موی جذاب زنانه هستند که هرگز از مد نمیافتند. و میشود در هر دوره و با هر استایلی از آن ها استفاده کرد. این مدل ها مناسب برای هر سن و هر رنگ مو هستند.مدل موی زنانه

در ادامه به بررسی تعدادی از این مدل ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:مدل موی زنانه

1_مدل موی خیلی کوتاه

همان‌طور که از اسمش پیداست، به عنوان یک مدل خیلی کوتاه شناخته می‌شود. مدلی که جذاب، شیک و باکلاس است. کناره های مو با کجی متوسط کوتاه می‌شود. این مدل مو را می‌توان بالا برد، یا به صورت حالت دار درست کرد یا موها را کنار صورت رها کرد. مدل مویی جذاب که نیاز به نگهداری سختی ندارد. پس همیشه با این مدل مو می توانید مرتب و جذاب به نظر برسید.

2_مدل مو گوجه ای

مدل موی گوجه ای، یکی از فرم‌های کلاسیک و زیبای آرایش موهاست که برای بستن مو به صورت معمولی یا حتی برای ایجاد شینیون مو می‌توان از آن استفاده کرد. برای بستن مو به صورت گوجه ای، می‌توانید موهای خود را به دقت شانه زده و سپس آنها را در بالای سر یا پشت سر جمع کرده و با یک کش محکم آنها را ببندید.

استفاده از گوجه ای بافته شده نیز یکی از برترین مدل‌های مویی محسوب می‌شود. برای بستن مو به این روش، موهای خود را با دقت برس زده و به صورت دم اسبی در پایین منظم ببندید. سپس موهای خود را بافته و با کش کوچک آنها را محکم نمایید. بافت خود را دور دم اسبی بچرخانید و سپس با یاری یک سنجاق سر، آنها را در موقعیت محکمی قرار دهید.

3_فر هالیوودی

مدل موی فر، یکی از مدل‌هایی است که به لحاظ کاربردی، زیبایی و پرطرفداری همیشه جزو انتخاب‌های برتر است و هیچگاه به عنوان قدیمی در نمی‌آید. این مدل، یک جاذبه خاص و جذاب دارد که همواره به دنبال داشته شده و به ویژه در مهمانی‌ها و مجالس، افراد را به خود مشغول می‌کند. مدل موی فر به سبک پری دریایی، یک جلبه فوق‌العاده از زیبایی و سبک معاصر است. در این روش، از بابلیس چنگکی، که به آن “اتوی موج زن” نیز گفته می‌شود، استفاده می‌شود.مدل موی زنانه

4_مدل موی تکه ای

یکی دیگر از مدل موهایی که همیشه طرفدار دارد، موی موی تکه ای ست. به جز مد بودن، این مدل به پرپشت نشان دادن موهایتان هم کمک می کند. با این مدل مو شما می توانید مدل های گوناگونی را امتحان کنید و هر روز به یک شکل باشید. این مدل هیچ وقت از مد نمی افتد و برای خانم هایی پیشنهاد می شود که عاشق تنوع و رسیدگی به خود هستند. حتما نیاز نیست که موهایی صاف داشته باشید، موهای حالت دار هم برای این مدل خیلی مناسب است.


5_مدل موی دم اسبی

این مدل موی راحت و شیک، هم جذاب و هم برازنده است. می‌توانید این مدل مو را برای مهمانی‌های عصرانه یا دخترانه درست کنید. البته گهگاهی کمی تنوع بد نیست. می‌توانید پس از دم اسبی کردن مو آن را با بابیلیس موج‌دار کنید. بعد هم با تافت حالت مو آن را فیکس کنید. به همین راحتی برای مهمانی‌هایی که فرصت کمی برای آماده شدن دارید، می‌توانید سریع آماده شوید.

6_فر طبیعی و درشت

مدل موی فر درشت و طبیعی امسال به عنوان یکی از ترند‌های برجسته در دنیای مد و زیبایی حاکم است. این مدل، برای موهای بلند به عنوان گزینه‌ای برتر شناخته می‌شود، زیرا موج‌های فر آن باعث افزایش جلوه و زیبایی موها می‌شود. این فر، به شما امکان می‌دهد تا موهای خود را از ریشه با فر درشت و طبیعی شکل دهید، یا از نیمه مسیر نیز اقدام به ایجاد این استایل زیبا کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا