10 حساب کاربری اینستاگرام با بیشترین دنبال کننده ها!

10 حساب کاربری اینستاگرام با بیشترین دنبال کننده ها!

این روز ها اینستاگرام یک فضای بسیار چالشی و پر بحث است که افراد معروف زیادی در آن فعالیت دارند و مردم زیادی آن ها را دنبال میکنند حال به دلیل معروفیت یا علاقه شان به آن افراد.

در ادامه 10 تا از حساب کاربری اینستاگرام با بیشترین دنبال کننده را به سما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

اولین کاربر با بیشترین دنبال کننده، اینستاگرام:

خود پیج اینستاگرام در اینستاگرام، بیشترین دنبال کننده را دارد و پیج بسیار جالب و خفن است. و معروفیت آن به دلیل پست و استوری های خاصی است که می‌گذارد. پیشنهاد میکنم حتما آن را دنبال کنید.

دومین کاربر، رونالدو:

دومین نفر کریستیانو رونالدو ، فوتبالیست مشهور جهان ، بهترین بازیکن تاریخ پرتغال است. رونالدو نه تنها به خاطر بهترین بودن در فوتبال بلکه به خاطر داشتن بزرگترین پیج در اینستاگرام شهرت دارد.

بیش از 484 میلیون نفر در سراسر جهان او را دنبال می کنند و از طریق اینستاگرام به زندگی او نگاه می کنند. او عکس هایی از زندگی حرفه ای و لحظاتی از سبک زندگی اش را در اینستا منتشر می کند.

نفر سوم لیست، کایلی جنر است:

کایلی جنر رتبه سوم را در میان پیج هایی که بیشترین فالوورها را در اینستاگرام دارد به خود اختصاص داده است. بیش از 370 میلیون نفر او را به صورت مجازی دنبال می کنند. او عکس های شگفت انگیزی از فعالیت های روزانه اش منتشر می کند.

چهارمین نفر، لیونل مسی است:

لیونل مسی یکی دیگر از فوتبالیست های معروف لیست ماست. او با نمایش عکس های زندگی شخصی برای فالوورهایش به اوج محبوبیت در شبکه اجتماعی رسیده است. اگر به حساب کاربری او سر بزنید، عکس‌هایی از تمرین فوتبال، لحظاتی از روزهایی که با خانواده و دوستانش دارد رو خواهید دید. در حال حاضر مسی بیش از 363 میلیون فالوور دارد.حساب کاربری اینستاگرام

داوین راک جانسون، پنجمین نفر از لیست:

دواین «راک» جانسون کاربر فعال در تمام شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام است. ما ایرانی ها راک رو به عنوان یکی از بهترین بازیگران دنیا میشناسیم. این بازیگر و کشتی‌گیر عکس‌هایی از زندگی روزمره خود، از جمله لحظاتی از زمان خانوادگی، ورزشگاه، تیراندازی و غیره را منتشر می‌کند. دواین جانسون در همه جا به محبوبیت زیادی دست یافته است و در حال حاضر 339 میلیون فالور دارد.

آریانا گرانده، رتبه ششم را به خود اختصاص می دهد:

آریانا گرانده ، خواننده محبوب، رتبه ششم را در فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان را به خود اختصاص داده است. اگر به صفحه او نگاه می کنید، عکس خود او و همچنین کلاژ عکس و ویدیوهای ساخته شده توسط طرفداران او را خواهید دید. آریانا در حال حاضر 332 میلیون فالور دارد.

سلنا گومز، خواننده محبوب، رتبه هفتم را به خود اختصاص میدهد:

سلنا گومز ، نوازنده و بازیگر، صاحب یک حساب کاربری اینستاگرام با بیش از 348 میلیون فالوور است. فید او پر از عکس ها و فیلم های شخصی است.

رتبه هشتم، کیم کارداشیان:

یکی دیگر از نمایندگان خانواده کارداشیان-جنر، کیم کارداشیان است. او یک ستاره تلویزیون و تاجر است، مانند همه افراد این خانواده. کیم یک سبک زندگی لوکس فعال دارد و عکس‌هایی از تیراندازی‌ها و زندگی شخصی در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد که او را به یکی از افرادی که بیشترین فالوور 330 میلیون نفر را در اینستاگرام دارد تبدیل کرده است.

بیانسه در رتبه نهم قرار دارد:

بیانسه در میان پیج های اینستاگرام که بیشترین فالوور را دارند، جایگاه نهم را با 276 میلیون فالور به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، او یکی از صدها نماینده تأثیرگذار تجارت نمایش در جهان است. بیانسه عکس هایی از رویدادها و لحظاتی از زندگی شخصی خود را با فالوورهایش به اشتراک می گذارد.

رتبه دهم برای جاستین بیبر است:

جاستین بیبر یک شخصیت کاملا بحث برانگیز است. در حالی که بسیاری از مردم طرفدار او هستند، دیگران آشکارا او را دوست ندارند. با وجود این، این خواننده در بسیاری از زمینه ها محبوب است و یکی از پر دنبال کننده ترین اکانت های اینستاگرام را دارد، 259 میلیون نفر پروفایل او را دنبال کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا