10 قاعده قدیمی مد و فشن که برای زنان امروزی جذاب است!

10 قاعده قدیمی مد و فشن که برای زنان امروزی جذاب است!

مد مدرن بسیار انعطاف پذیر است. دنیای مد و فشن به ما یاد می دهد تا سبک های مختلفی را باهم ترکیب کنیم. کفش های کتانی را با لباس های بلند می پوشیم و کفش های پاشنه دار را با کفش های ورزشی می پوشیم. برخی از افراد بر این باورند که برای شیک به نطر رسیدن باید قوانینی را رعایت کنند. اما در واقع اگر می خواهید فراموش نشدنی به نطر برسید، باید این قوانین را بدانید و عمدا آن ها را زیر پا بگذارید.

در ادامه این مطلب به چند مورد از فاعده های مد و فشن جذاب برای زنان اشاره کرده ایم:در دنیای مد و فشن موهای خاکستری نباید رنگ شوند

1- موهای خاکستری نباید رنگ شوند

بسیاری از زنان خود را موظف به انطباق با کلیشه های رایج د جامعه به ویژه خاکستری کردن موهای خود می دانند. اما اکنون این زیبایی بیش از یک فصل است که در دنیای مد و فشن رایج  شده است و چندین دلیل نه چندان واضح برای آن وجود دارد. اول، وضعیت را نشان می دهد. ثانیا زنانی که برخلاف الگوهای تحمیلی می توانند راه خود را طی کنند، شایسته احترام هستند.درواقع، استایلیست های دنیای مد و فشن  توصیه نمی کنند که ظاهر خود را با لوازم جانبی زیاد پیچیده کنید

2- از لهجه ها در ظاهر خود نترسید

درواقع، استایلیست های دنیای مد و فشن  توصیه نمی کنند که ظاهر خود را با لوازم جانبی زیاد پیچیده کنید. یک قانون ساده وجود داردکه به شما اجازه می دهد به راحتی نسبت صحیح لهجه ها را در ظاهر خود حفظ کنید: پوشیدن تنها گوشواره های بزرگ و روسری به طور همزمان یا حمل یک کیف روشن و پوشیدن گردنبند. این کار به شما این امکان را می دهد که شیک و متواضع و جسور به نظر برسید.دنیای فشن نسان می دهد که لباس های راه راه عمودی لاغر کننده نیستند!

3-لباس های راه راه افقی لاغر کننده نیستند

این باور که خطوط عمودی شما را لاغرتر نشان می دهند، ریشه در ذهن ما دوانده است. با این حال دانشمندان ثابت کرده اند که ما در اشتباهیم. یکی از دانشمندان کشف کرد که مربعی که از خطوط افقی تشکیل شده است، بلندتر و گسترده تر از همان مربع تشکیل شده از خطوط عمودی به نظر می رسد. و این آزمایش برروی اشکال سه بعدی تایید شد. معلوم می شود که با همان تیب بدنی، فردی که لباس راه راه افقی می پوشند لاغر تر از فردی که لباس راه راه عمودی می پوشند به نظر می رسد.

4- لباس هایی با استایل مختلف را می توان ترکیب کرد و عالی به نظر رسید

شما می توانید شبک های مختلف لباس را باهم ترکیب کنید. به عنوان مثال، می توانید شلولر کلاسیک راسته و یک زاکت با عناصر سبک ورزشی را با کفش های کتانی بپوشید. یک لباس زنانه با یک کت چرم عالی به ظر می رسد و یک لباس ورزشی می تواند با یک کت کلاسیک عالی به نظر برسد.

5-رنگ های روشن ناسازگار می توانند باهم خوب به نظر برسند

در دنیای مد و فشن ترکیبات رنگی وجود دارد که ناموفق شناخته می شوند، مانند قهوه ای با مشکی یا نئون با فوشیا. برخی بیش از حد کسل کننده به نظر می رسند. برخی دیگر بیش از حد روشن. اما به طور کلی هیچ ترکیب اشتباهی وجود ندارد و می توان از هر یک از آن ها به نفع خود استفاده کرد. قاعده هایی که در مورد مد و فشن وجود دارند می توانند استایل ما را شیک و خاص نشان دهند

سخن آخر

قاعده هایی که در مورد مد و فشن وجود دارند می توانند استایل ما را شیک و خاص نشان دهند و ایده های جدیدی را برای متفاوت تر نشان دادنمان ایجاد کنند. سعی کنید موارد زیر را راعایت کنید و جذاب و زیبا به نطر برسید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا