10 لباس زنانه که مردان دوست ندارند!

10 لباس زنانه که مردان دوست ندارند!

برخی از انواع لباس‌ زنانه وجود دارد که مردان، به زبان ساده، آن‌ها را دوست ندارند و نمی‌فهمند. اما گاهی جرأت نمی کنند به آن اشاره کنند، یا گفتن آن را به زنان مورد علاقه خود غیر ظریف می دانند.10 لباس زنانه که مردان دوست ندارند!

در ادامه به برخی از این لباس ها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید:10 لباس زنانه که مردان دوست ندارند!

1-ساق و شلوارهای عجیب و غریب

علیرغم باور عمومی، مردان از پوشیدن شلوار برای زنان بدشان نمی آید. اما برخی از استایل‌ها وجود دارد که آن‌ها دوست ندارند: شلوار گشاد و ساق‌دار. اولی تناسبات بدن را می شکند و دومی زن را از رمز و راز خود محروم می کند.

2-پیراهن و تیشرت

وقتی مردها زنی را می بینند که چنین لباسی پوشیده است، به این فکر می کنند که این چیست: یک لباس یا یک تی شرت بزرگ؟ و اگر دومی، چرا او شلوار نمی پوشد؟ علاوه بر این، این سبک برای افراد کمی مناسب است.

3-شورت روی جوراب شلواری

شاید به گفته زنان شلوارک چیزی فراتر از لباس تابستانی باشد، اما در ذهن مردان با چکمه و کلاه عجیب به نظر می رسد.

4-صورتی باربی

عجیب به نظر می رسد که مردان دخترانه ترین رنگ را دوست ندارند، اما این واقعیت دارد. صورتی سایه های زیادی دارد و در میان آنها مواردی مانند گل صد تومانی، پودری یا رز کوارتز وجود دارد که برای چشم دلپذیرتر هستند.5-پولک و برق روی لباس زنانه

5-پولک و برق روی لباس

چنین وفور تزئینات روی لباس مردان را گیج می کند و به نظر آنها بیش از حد می رسد. آن‌ها پولک‌ها را با شب سال نو و دوران کودکی مرتبط می‌دانند و اگر همراهشان چنین چیزی بپوشد، ممکن است از دست زدن به او بترسند.

6-رافل

اگر به روسری، روچ و پاپیون علاقه دارید، بهتر است از پوشیدن آنها در یک قرار ملاقات خودداری کنید. همانطور که مشخص است، مردان از این همه چیزهای عجیب و غریب راضی نیستند.10 لباس زنانه که مردان دوست ندارند!

7-لباس های پاره شده

چیز دیگری که مردان نمی توانند بفهمند: شلوار جین پاره و لباس هایی که درهم به نظر می رسند. بنابراین اگر دوست پسر شما طرفدار گرانج نیست، بهتر است حس مد بودن او را امتحان نکنید.10 لباس زنانه که مردان دوست ندارند!

8-دامن کوتاه

با کمال تعجب، دامن های کوچک در لیست لباس های ضدجنسی قرار دارند. مردان فقط دامن هایی را که چیزی را پنهان نمی کنند، نمی فهمند.

9-چکمه های Ugg

از آنجایی که چکمه های Ugg بی شکل هستند، نام بدی در بین مردان به دست آورده اند. این چکمه های پشمی به پاها در جایی که نباید حجم می دهند. و مردان فکر می کنند که عجیب به نظر می رسد. لباس زنانه

10-چکمه های پلت فرم پاشنه بلند

این چکمه ها برای مردان بیش از حد تهاجمی به نظر می رسند.10 لباس زنانه که مردان دوست ندارند!

کلام آخر

بسیاری از مواقع پیش می آید که خانم ها بعضی از لباس زنانه را دوست دارند که مزدان دوست ندارد و برایشان هیچ جذابتی ندارد. در مطلب بالا به تعدادی از این لباس ها اشاره کرده ایم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا