10 نشانه مردی که عاشق تان شده و قصد ازدواج دارد!

10 نشانه مردی که عاشق تان شده و قصد ازدواج دارد!

امروزه شروع یک زندگی جدید و اعتماد کردن به افزاد برای ازدواج بسیار دشوار است. بسیاری فقط ادای عاشق شدن را در می آورند. نشانه هایی وجود دارد که به شما ثابت می کند که یک مرد واقعا عاشق شما است و قصدش برای ازدواج با شما جدی است.

10 نشانه مردی که عاشق تان شده و قصد ازدواج دارد!
 

در ادامه این مطلب به تعدادی از این نشانه ها اشاره خواهیم کرد. با ما باشید:10 نشانه مردی که عاشق تان شده و قصد ازدواج دارد!

1) او شما را در برنامه های آینده خود قرار می دهد

آیا تا به حال متوجه شده اید که او در مورد آینده صحبت می کند؟ اگر چنین است، این نشانه خوبی است! اگر مرد شما شروع به گنجاندن شما در برنامه های بلندمدت خود کند، به این معنی است که او عاشق است و شما را برای مدت طولانی بخشی از زندگی خود می بیند. این می تواند به سادگی ذکر یک تعطیلات در سال آینده یا به اندازه بحث در مورد خانه های رویایی بالقوه باشد. اما صرف نظر از اینکه وقتی او آینده خود را تصور می کند و شما در آن هستید، این نشانه روشنی است که او می خواهد بقیه عمر خود را با شما سپری کند.

2) او شما را به خانواده و دوستانش معرفی می کند

وقتی مردی شروع به معرفی شما به نزدیکترین حلقه خود می کند، این نشانه واضحی است که او در مورد شما جدی است و عاشق شما است. او دوست دارد خانواده و دوستانش شما را بشناسند و به اندازه او دوستتان داشته باشند. او به بودن با شما افتخار می کند و از نشان دادن آن هراسی ندارد. علاوه بر این، او برای نظرات شما ارزش قائل است و می خواهد آنچه را که در شما می بیند ببینند. این روش او برای گفتن این است که شما بخش مهمی از زندگی او هستید، و او قصد دارد آن را به همین شکل حفظ کند.

3) با اختلاف نظر راحت است

اختلاف نظرها ممکن است نشانه منفی به نظر برسند، اما اگر به درستی با آنها برخورد شود، در واقع یک علامت مثبت هستند. و مردی که می‌خواهد بقیه عمرش را با شما بگذراند، با شما بحث می‌کند. خوب، وقتی مردی آماده است که بقیه عمرش را با شما بگذراند، از اختلاف نظر ابایی ندارد. در عوض، او با آنها روبرو می شود، صادقانه ارتباط برقرار می کند و از طریق آنها با شما کار می کند. او می‌داند که اختلافات بخشی از هر رابطه‌ای است و به جای اجتناب از آنها، از آنها به عنوان فرصتی برای درک بهتر شما و تقویت پیوندتان استفاده می‌کند.

4) او از رویاها و جاه طلبی های شما حمایت می کند

وقتی مردی واقعا متعهد و عاشق باشد، فقط روی اهداف خودش تمرکز نمی کند. او به رویاها و جاه طلبی های شما نیز علاقه مند است. خواه حمایت از شما برای بازگشت به مدرسه، تشویق شما به پذیرفتن آن پیشنهاد شغلی یا تشویق شما در مسابقه ماراتن باشد. او در هر مرحله از راه وجود دارد. حمایت او تزلزل ناپذیر است زیرا او به شما اعتقاد دارد و می خواهد شما به تمام آنچه آرزو دارید برسید.

5) او به شما احترام می گذارد

اگر مردی به طور مداوم به احساسات، افکار، مرزها و فردیت شما احترام می گذارد، نشانه واضحی است که برای شما به عنوان یک شریک برابر ارزش قائل است. او با دقت به صحبت های شما گوش می دهد، دیدگاه شما را تایید می کند و هرگز احساسات شما را کوچک یا بی اعتبار نمی کند.10 نشانه مردی که عاشق تان شده و قصد ازدواج دارد!

6) چیزهای کوچک را به خاطر می آورد

یک مرد متعهد طعم بستنی مورد علاقه شما، نام اولین حیوان خانگی شما یا آن گروه نامفهومی را که یک بار ذکر کردید را به خاطر می آورد. ممکن است فکر کنید که انتظار چیزی به این سادگی از یک مرد احمقانه است، اما واقعاً اینطور نیست. این فقط به خاطر داشتن حافظه خوب نیست؛ این در مورد توجه او به اندازه کافی برای توجه به جزئیات است. زیرا وقتی مردی نکات کوچکی را که شما را منحصر به فرد می کند یادداشت می کند و آنها را در گفتگو مطرح می کند، نشان می دهد که شما را گرامی می دارد و می خواهد شما را بهتر درک کند.

7) او در مواقع سخت کنار شماست

زندگی سخت است ، همیشه آفتاب و رنگین کمان نیست. بنابراین، اگر شریکی دارید که همیشه در کنار شما می‌ایستد، اگر در تاریک‌ترین ساعات شما کنار شماست، به شما آرامش می‌دهد، حمایت می‌کند و شانه‌ای برای گریه کردن دارد، نشانه عمیقی از تعهد اوست. او وقتی شرایط سخت می‌شود خجالتی نمی‌کشد، بلکه بیشتر می‌شود، و به شما نشان می‌دهد که نه تنها برای لحظات خوب، بلکه برای لحظات چالش‌برانگیز نیز حضور دارد.

8) وقتی اشتباه می کند عذرخواهی می کند

هیچ کس کامل نیست همه ما اشتباه می کنیم. اما سوال اصلی این است که وقتی او در اشتباه است چگونه با آن کنار بیاید؟ اگر مردی بتواند غرور خود را ببلعد، اشتباهات خود را بپذیرد و صمیمانه عذرخواهی کند، سطح بلوغ و هوش هیجانی قابل تحسینی را نشان می دهد. این بدان معناست که او برای احساسات شما بیشتر از منیت خود ارزش قائل است و متعهد به یادگیری و رشد در رابطه شماست.

9) نظرات شما را در نظر می گیرد

در یک رابطه، تصمیمات اغلب با هم گرفته می شود و اگر مردی واقعاً بخواهد بقیه عمر خود را با شما بگذراند، به نظرات شما اهمیت می دهد و نظرات شما را در نظر می گیرد. چه در مورد انتخاب یک کاناپه جدید برای فضای مشترک شما باشد، چه برنامه ریزی برای تعطیلات یا تصمیم گیری های مهم زندگی. اوعاشق است و  می خواهد افکار شما را بشنود. او به دیدگاه شما احترام می گذارد و آن را در شکل دادن به جهت گیری آینده مشترک شما مهم می داند.

10) او نقاط ضعف خود را با شما در میان می گذارد

باز کردن و نشان دادن آسیب پذیری نیاز به اعتماد زیادی دارد. اگر مردی به اندازه کافی احساس امنیت کند که ترس ها، ناامنی ها یا اشتباهات گذشته خود را با شما در میان بگذارد، به این معنی است که او عمیقاً به شما اعتماد دارد و عاشق شما شده است. این سطح از باز بودن به راحتی به دست نمی آید. با ناامید کردن مراقب خود، او تمایل خود را برای یک ارتباط عاطفی عمیق با شما ابراز می کند که برای یک شراکت مادام العمر بسیار مهم است.

سخن آخر

همه ما باید به یاد داشته باشیم که هر کسی که عاشق است، احساسات خود را متفاوت بیان می کند.اما اگر مردی این رفتارها را از خود نشان می دهد، به احتمال زیاد در حال برنامه ریزی آینده ای با شماست. در هر صورت شما باید با احتیاط  و اطمینان کامل در این راه قدم بردارید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا