16 ترفند سلبریتی ها که در عکس ها بی نقص دیده شوند!

16 ترفند سلبریتی ها که در عکس ها بی نقص دیده شوند!

سلبریتی ها به خوبی می دانند که کلید یک عکس خوب نه تنها یک لباس درست انتخاب شده، یک آرایش مو و آرایش عالی است، بلکه یک زاویه دیدنی نیز هست. هر سلبریتی زاویه قابل توجه خود را دارد. به عنوان مثال، کریستن استوارت کمی گردن خود را به پهلو خم می کند، در حالی که پاریس هیلتون تقریباً همیشه در عکس ها پاهای خود را روی هم می زند. ترفند سلبریتی ها که در عکس ها بی نقص دیده شوند!

در ادامه برخی از این ترفندها را مورد بررسی قرار می دهیم:ترفند سلبریتی ها که در عکس ها بی نقص دیده شوند!

1-ریحانا

تمام عکس‌های ریحانا با نگاهی بی‌حس روی شانه‌های او همراه است. و این زاویه دید، جذابیت او را  در عکس ها چند برابر می کند شاید همه ریحانا را با نگاه های سرد و بی روح و در عین حال جذاب او بشناسند.

2- جنیفر لارنس

جنیفر لارنس همیشه با یک دست روی باسن یا کمرش در مقابل دوربین ها ژست می گیرد. این موضوع باعث جلب توجه بیشتر به سمت اندام ظریف و بی نظیر او می شود.ترفند سلبریتی ها که در عکس ها بی نقص دیده شوند!

3- جورج کلونی

جورج کلونی اغلب دستانش را می مالد، گویی در انتظار گرفتن جایزه دیگری است. زبان بدن او همیشه در عکس هایش نیز دیده می شود. و باعث  می شود که با اعتماد به نفس بالایی به نظر برسد.

4- کریستین استوارت

کریستن استوارت گردن خود را به پهلو خم می کند و شانه مخالف را کمی بلند می کند. این یک نوع ژست مدلینگ است که به طرز جالبی انگار برای کریستین طراحی شده اشت.

5- آشواریا ری

آیشواریا رای اعتماد به نفس خود را با حالت “دو بازو” افزایش می دهد. او با این کار قوس کمر خود را به خوبی نشان می دهد و همیشه مانند یک مدل خوب جلوی دوربین ها ظاهر می شود.

Pintereset

6- پاریس هیلتون

پاریس هیلتون تقریبا در تمام عکس هایش پاهایش را روی هم می زند. این کار باعث می شود بهتر با کفش های پاشنه بلند تعادل برقرار کند و قاطع تر دیده شود.16 ترفند سلبریتی ها که در عکس ها بی نقص دیده شوند!

7- ویکتوریا بکهام

یک پا بیرون از جلو به ویکتوریا کمک می کند که خیره کننده به نظر برسد. و در عین حال اندکی بدن خود را به سمت عقب خم می کند.

8-کیتی پری

کیتی پری یک زانو را خم می کند و شانه هایش را به جلو می برد. این کار باعث می شود که باریکی کمر و فرم پاهای او بهتر دیده شود.

9- پنه لوپه

پنه لوپه کروز مانند یک ملکه به همه سلام های گرم می فرستد. این کار او باعث می شود در مقابل دوربین گرم و صمیمی دیده شود و با مردم ارتباط خوبی برقرار کند.

10-نیکول کیدمن

نیکول کیدمن با حالتی خجالتی دست هایش را روی شکمش گرفته است. این ژست او باعث می شود بسیار متواضع و فروتن دیده شود.

سخن آخر

این موضوع که در عکس ها چگونه دیده شوین بسیار مهم است. و هر کسی باید زویه ای که در آن خوب به نظر می رسد را پیدا کنند. سلبریتی ها نیز از این موضوع جدا نیستند. یک ژست خوب ممکن است اندام و قیافه شمارا بهتر از آنچه که هستید نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا