16 راهکار زیبایی سلبریتی ها که شما را شبیه سوپراستارهای هالیوودی می کند!

16 راهکار زیبایی سلبریتی ها که شما را شبیه سوپراستارهای هالیوودی می کند!

استفاده از راهکار زیبایی بسیاری از موافع به کمک ما می آیند. وقتی یک دعوت لحظه آخری برای یک قرار یا یک مهمانی جالب دریافت می کنید، میل به رد کردن می تواند قوی باشد زیرا روز کاری شما روی صورت شما حک شده است. خوشبختانه، می توانید از برخی ترفندهای آرایشی استفاده کنید تا ستاره شب باشید.16 راهکار زیبایی سلبریتی ها که شما را شبیه سوپراستارهای هالیوودی می کند!

در ادامه در بررسی این راهکارهای زیبایی با ما باشید:راهکار های زیبایی سلبریتی ها

1- ماسکی برای پوست درخشان

برای تهیه ماسک، 2 تا 3 قاشق چایخوری شیر را در یک کاسه بریزید و 1 قاشق غذاخوری ژلاتین به آن اضافه کنید. بگذارید مدتی خیس بخورد. مخلوط را به مدت 30 ثانیه یا تا زمانی که مخلوط یک قوام خامه ای به خود بگیرد در مایکروویو قرار دهید. هنگامی که مخلوط قابل لمس و در عین حال گرم است، آن را به دقت روی صورت خود بمالید. اجازه دهید ماسک خشک شود و سپس آن را به آرامی جدا کنید. این راهکار زیبایی نتیجه ای عالی را به شما می دهد.

به جای استفاده از کرم پودر، بهتر است 15 دقیقه برای کمک به بهبودی پوست خود وقت بگذارید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از داروهای «تجدید حیات»، ابتدا باید پوست خود را به خوبی تمیز کنید. برای این کار یک ماسک خنک وجود دارد که منافذ شما را پاک کرده و جوش های سر سیاه را از بین می برد. راهکار های زیبایی سلبریتی ها

2- در 10 دقیقه از شر جوش های سر سیاه خلاص شوید

اگر نیاز به حذف جوش های سر سیاه دارید، می توانید از ماسک سریع برای زیبایی صورتتان استفاده کنید. عسل و دارچین را با هم ترکیب کنید تا خمیری به دست آید. آن را در یک لایه نازک روی جوش های سرسیاه بمالید و یک نوار پنبه تمیز روی آن قرار دهید. بعد از 5 دقیقه آن را بردارید و صورت خود را بشویید. این یک راهکار زیبایی بسیار موثر است.

 

16 راهکار زیبایی سلبریتی ها که شما را شبیه سوپراستارهای هالیوودی می کند!

3-ماسک های ترمیم کننده سریع

یکی دیگر از انواع راهکار زیبایی این است که می توانید از ماسک آماده شده برای نوازش پوست خسته خود استفاده کنید یا خودتان این ماسک ها را درست کنید. ما مطمئن هستیم که شما قبلاً برخی از مواد را در یخچال خود دارید.

1-برای پوست های کدر و بی روح: با مخلوط کردن خیار با ژل آلوئه ورا، مرطوب کردن و از بین بردن خشکی آن، به آرامی مخلوط را بمالید، بگذارید 30 دقیقه بماند و آبکشی کنید.
2-برای آکنه: سفیده تخم مرغ را به مدت 10-15 دقیقه روی صورت خود بمالید و بشویید.
3-برای هایپرپیگمانتاسیون: با یک ماسک خانگی زردچوبه با مخلوط کردن پودر زردچوبه و عسل خام، لکه های تیره را کاهش دهید و قبل از شستشو به مدت 10 دقیقه استفاده کنید.راهکار های زیبایی سلبریتی ها

4-پوست خود را به درستی مرطوب کنید

برای اینکه صورت خود را برای تمام عصر شاداب کنید، باید آن را به خوبی مرطوب کنید. برای این کار باید نوع مناسب محصول را انتخاب کنید.

برای پوست های خشک، کرم هایی با پایه موم زنبور عسل انتخاب خوبی هستند. کرم نباید حاوی آب باشد.
برای پوست های چرب باید از امولسیون های سبک و مایعات حاوی سیلیکون طبیعی (دی متیکون) استفاده کنید.
برای پوست های معمولی و مختلط، کرم های حاوی روغن های معدنی و دایمتیکون مرطوب کننده های خوبی هستند.راهکار های زیبایی سلبریتی ها برای پف زیر چشم

5- رفع سیاهی زیر چشم

برای پوشاندن عیوب مختلف، تصحیح رنگ را امتحان کنید: سبز هرگونه التهاب را خنثی می کند. رنگ های هلویی و صورتی پوست کدر را روشن می کند. زرد لکه های عروقی یا زخم های کوچک را می پوشاند. رنگ نارنجی به پوشاندن حلقه های تیره زیر چشم کمک می کند.
اگر اصلاح رنگ برای خلاص شدن از شر سیاهی ها کافی نیست، می توانید چای کیسه ای مرطوب را در ناحیه زیر چشم خود بمالید. پس از آن، بقیه را با کانسیلر ماسک کنید. کانسیلر را نه به صورت نیم دایره درست زیر چشم بلکه به شکل مثلث معکوس بزنید.راهکار های زیبایی سلبریتی ها

6- خود برنزه شدن در 15 دقیقه

برای برنزه شدن واقعاً خنک، نیازی به رفتن به سولاریوم ندارید. می توانید با مخلوط کردن کرم مرطوب کننده مورد علاقه خود با کاکائو، یک کرم تقویت کننده ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که مخلوط باید کمی تیره تر از سایه مورد نظر باشد.

7-یک مدل موی زیبا در 5 دقیقه

اگر فکر می کنید که اصلاح موهایتان 30 دقیقه یا یک ساعت است، ممکن است در اشتباه باشید. به راحتی می توانید گزینه های بسیار سریع تری را از وبلاگ نویسان مختلف پیدا کنید. به عنوان مثال، یک نان پیچ خورده ظریف فقط 5-10 دقیقه از وقت شما را می گیرد.

8- پودر را از طریق دستمال به صورت بمالید

آرایش و فونداسیون سنگین می تواند وضعیت پوست شما را بدتر کند. به جای آن بهتر است از موس های سبک و پودرهای شفاف صورت استفاده کنید. از طرف دیگر، می توانید پودر معمولی خود را از طریق یک دستمال بمالید. لایه پودری به قدری سبک خواهد بود که انگار اصلاً آن را نمی پوشید.

9-به درستی برجسته کنید

هایلایتر می تواند برای ما معنی زیادی داشته باشد. لازم نیست صورت خود را به طور کامل کانتور کنید – می توانید به سادگی خطوط بینی، گونه ها و نواحی اطراف ابروها و لب های خود را برجسته کنید. یک لایه ضخیم رژگونه چیزی نیست که شما به آن نیاز داشته باشید. یک لمس جزئی برس یا کمی رژگونه مایع کافی است.راهکار های زیبایی سلبریتی ها

10-لب های خود را حجیم کنید

برای اینکه لب هایتان خیره کننده به نظر برسند، می توانید آن ها را با کمک مسواک، شکر، دارچین و روغن زیتون حجیم کنید. شکر را روی یک مسواک بمالید، سپس به آرامی لب های خود را بشویید. پس از این، مخلوطی از دارچین و روغن زیتون را بمالید.16 راهکار زیبایی سلبریتی ها که شما را شبیه سوپراستارهای هالیوودی می کند!

سخن آخر

انواع راهکار زیبایی که سلبریتی ها از آن ها استفاده می کنند، با فکر و بر اساس درستی انتخاب شده است که خیال شما را بابا اثر گذاری آن ها راحت می کند. به راهکار های قرار داده شده توجه کنید و سعی کنید از آن ها استفاده کنید.

 

 

 

1 دیدگاه

  1. با بچه هاتون مهربون باشید یه کلام وگرنه تبدیل به آدمای عقده ای میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا