3 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل در استایل زمستانی

3 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل در استایل زمستانی

کت مخمل یکی از زیباترین و گرم‌ترین لباس‌هایی است که شما می‌توانید در فصل سرد سال، آن را با بهترین استایل خود، ست کنید. این مدل کت‌ها یک تیپ و پرستیژ جذاب و با ابهت به شما می‌بخشد. از طرفی هم کمک می‌کند تا ظاهرتان زیبا و هنری به نظر برسد. با این حال چیزی که الان در صنعت مد و فشن، طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ ست کردن لباس‌ها با هم است. این مدل کت به دلیل جنس مخصوصی که دارد، با تمام لباس‌ها ست نخواهد شد. به همین یکی از چالش‌های خانم‌ها، پوشیدن یا نپوشیدن آن است. در این مطلب ما شما را با 3 مدل از بهترین ایده‌های پیشنهادی، آشنا خواهیم کرد.

ایده ست کردن کت مخمل

1. استایل غیررسمی ولی شیک با کت مخمل

اگر برای مهمانی یا دورهمی، همچنین قرارهای عاشقانه یا دوستانه می‌خواهید آماده شوید؛ این مدل استایل مناسب شما خواهد بود. پوشیدن یک تاپ مشکی رنگ با یک شلوار جین، استایل شما را کامل می‌کند. حالا از روی آن کت را بپوشید. اگر کت شما تیره رنگ است، حتما از شلوار جین با رنگ روشن‌تر استفاده کنید. اگر عکس این قضیه بود، بهتر است از رنگ تیره برای شلوار استفاده نمایید.

ایده پاییزی و زمستانی

2. استایل صورتی جذاب و دوست داشتنی

این مدل استایل برای زمان مهمانی و دورهمی‌ها، بسیار مناسب است. شما می‌توانید به راحتی یک کت صورتی از جنس مخمل تهیه کنید. حالا یک شلوار جین اسکینی بپوشید. اگر کت شما به رنگ صورتی روشن است، آن را با شلوار تیره، ست نمایید. برای آن که جذاب‌تر به نظر برسید، یک تاپ براق و ترجیحا صورتی یا گلبهی تن کنید. حالا با یک کفش پاشنه بلند صورتی یا سفید، تیپتان را جذاب‌تر خواهید کرد.

ایده زمستانی

3. کت از جنس مخمل با دامن زنانه

وقتی می‌خواهید یک تیپ متفاوت و کاملا زیبا و هنری بزنید، کافی است به جای شلوار از دامن استفاده کنید. مدل‌های مختلف دامن، ظاهر شما را زیباتر و جذاب‌تر جلوه خواهد داد. مخصوصا اگر کت خود را از جنس مخمل انتخاب کرده باشید. می‌توانید دامن بلند انتخاب کنید، در غیر این صورت دامن کوتاه خود را با جوراب شلواری مشکی هم‌می‌توانید ست کنید. یک بافت از زیر کت خود بپوشید. حالا استفاده از کلاه، کیف و کفش همرنگ را هم فراموش نکنید.

سخن آخر در رابطه با ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل در استایل زمستانی

برای پوشیدن کت مخملی باید به نکاتی مانند رنگ و ست کردن لباس‌ها با هم دقت کنید. با این حال ایده‌های بالا پرطربدار بوده و در هر موقعیت به خصوصی، می‌توان از آن استفاده کرد. شما کدام یک از ایده‌های بالا را می‌پسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا