3 خوراکی چربی سوز که توی خواب لاغرت میکنه!

3 خوراکی چربی سوز که توی خواب لاغرت میکنه!

خوراکی چربی سوز در اطراف ما و حتی در سفره‌های غذایی نیز به وفور پیدا می‌شود. البته اگر خوراکی‌ها را به چشم لاغری ببینید و درست مصرف کنید. هر چه میزان سبک زندگی، رژیم غذایی، برنامه خواب و بیداری خود را بهتر تنظیم کنید، رسیدن به هدف برای شما راحت‌تر می‌شود. شاید تعجب کنید که مگر می‌شود در خواب، کسی لاغر شود؟ بله می‌شود! شما بدون این که زحمتی به خود بدهید، می‌توانید در خواب لاغر شوید. اصلا لاغری در خواب، امکان پذیر است؟ حالا نی‌نی‌بان می‌خواهد شما را در ادامه با این تکنیک جادویی آشنا کند. همراه ما باشید.

خوراکی چربی سوز

لاغری در خواب با 3 خوراکی چربی سوز

برای آن که بتوانید در خواب لاغر شوید، قرار نیست گن بپوشید یا فعالیت خاصی انجام دهید. در هنگام خوابیدن سیستم متابولیسم و سوخت و ساز بدن به خوبی کار می‌کند. به همین دلیل در کل ساعات شبانه روز، شما می‌توانید سلول‌های چربی و کالری‌های زیاد را بسوزانید. خوراکی‌هایی وجود دارد که کمک می‌کند در هنگام خواب، متابولیسم بدن افزایش شود. در ادامه می‌خواهیم با این سه خوراکی چربی سوز خوشمزه و در عین حال لاغر کننده، آشنا شویم.

لاغری در خواب

1. شیک کازئین، لاغری در خواب

کازیین یک پروتئین موجود در لبنیات از جمله شیر بوده که در آب پنیر هم یافت می‌شود. این پروتئین برای افرادی که ورزش می‌کنند از جمله بدنسازی انجام می‌دهند، بسیار مناسب است. کافی است که قبل از خواب، شیک کازئین تهیه کنید و بخورید. این پروتئین در طول شب و در هنگام خوابیدن، هضم می‌شود. همچنین متابولیسم سلول‌های بدن را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید در طول شب چربی سوزی بالایی داشته باشید، بهتر است این شیک را قبل از خواب بخورید.

کازئین شیک جزو خوراکی چربی سوز

2. عدسی، خوراکی چربی سوز

عدسی یکی از خوشمزه‌ترین میان‌ وعده‌های ایرانی است که سرشار از آهن و فیبر است. فیبر موجود در عدسی باعث لاغری و احساس سیری در فرد می‌شود. اگر قبل از خواب چند قاشق عدسی بخورید،دیگر نیمه‌های شب به سراغ یخچال و خوردن هله هوله نمی‌روید.

عدسی، لاغری در خواب

3. کره بادام زمینی، خوابی آرام همراه با لاغری

کره بادام زمینی یک میان وعده خوشمزه، جذاب و شکم سیرکن است. می‌توانید قبل از خواب به صورت اسنک، چند قاشق از این کره را نوش جان کنید. اگر هر شب این خوراکی را مصرف کنید، تاثیرات سگفت انگیز آن را خواهید دید.

کره بادام زمینی برای لاغری

سخن آخر در رابطه با لاغری در خواب با 3 خوراکی چربی سوز موثر

شیک کازئین، عدسی و کره بادام زمینی سه خوراکی چربی سوز عالی است که می‌تواتید قبل از خواب مصرف کنید. لاغری در خواب با این سه میان وعده، کاملا امکان پذیر است. البته باید بتوانید در مصرف این خوراکی، استمرار داشته باشید. شما کدام یک از موارد بالا را امتحان کرده‌ و نتیجه گرفته‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا