3 راز زیبایی و جوانی به گفته متخصصان پوست که هر خانمی باید بداند!

3 راز زیبایی و جوانی به گفته متخصصان پوست که هر خانمی باید بداند!

راز زیبایی و جوانی صورت یکی از مقوله‌های مهم و منحصر به فردی است که تمام افراد به ویژه خانم‌ها به دنبال آن هستند. تمام ما نیاز داریم که پوستی سالم و شفاف داشته باشیم و از زیبایی خود، لذت ببریم. با این که همه خواهان جذابیت هستند؛ اما گذر زمان و بالا رفتن سن، باعث بروز مشکلات پوستی می‌شود. بالا رفتن سن و تغییرات پوستی، یک امر طبیعی است. با این حال مراقبت‌های ویژه از پوست، باعث می‌شود که این مشکلات کمتر شود. با این که هیچ راهی برای فرار از پیری و مشکلات پوستی نیست؛ اما می‌توان جلوی این روند را به صورت موفقیت آمیز گرفت. در ادامه می‌خواهیم سه راز اساسی و مهم را بررسی کنیم.

راز زیبایی

1. استفاده از ویتامین C یک راز زیبایی مهم

ویتامین C برای جلوگیری از پیری پوست، بسیار مهم است. این ویتامین هم به صورت خوراکی مایع و هم به صورت قرص و لوازم آرایشی و مراقبتی وجود دارد. انواع مختلفی از کرم‌ها یا سرم‌های حاوی ویتامین C وجود دارند که بهتر است از آن‌ها استفاده کنید. استفاده به موقع از سرم‌های ویتامین C، مانع از پیری زودرس پوست می‌شود. همچنین مصرف مرکبات به صورت میوه یا آبمیوه، می‌تواند در کلاژن سازی و افزایش خاصیت ارتجاعی سلول‌های پوست، موثر باشد.

استفاده از ویتامین C راز جوانی

2. ماساژ حرفه ای صورت برای جوانی پوست

ماساژ حرفه‌ای صورت کمک می‌کند تا چین و چروک پوست شما، دیر ظاهر شود. همچنین پوست همیشه شفاف و درخشانی داشته باشید. ماساژ دادن پوست به صورت حرفه‌ای، علاوه بر تحریک کلاژن سازی، گردش خون را افزایش می‌دهد. سلول‌های مرده از زیر پوست حذف شده و سلول‌های جدید شروع به بازسازی و فعالیت می‌کنند. سعی کنید اول از همه فرآیند ماساژ صورت را یاد بگیرید، بعد به اجرا در آورید. حرکات انگشت و دست بر روی پوست بسیار مناسب؛ چرا که هر حرکت اشتباه، چین و چروک و آویزان شدن پوست را بیشتر خواهد کرد.

ماساژ حرفه ای صورت برای جوانی پوست

3. جوانی پوست با تعادل در هنگام مصرف کرم پودر

سعی کنید از کرم پودرهای سبک و فاقد مواد شیمیایی مضر، استفاده کنید. اگر روزانه کرم پودر می‌زنید، حتما قبل از خواب صورت خود را با شوینده مناسب، شستشو دهید. کرم پودر را فقط در قسمت‌هایی که لازم است بزنید. از مالیدن مقدار زیادی از کرم پودر بر روی صورت خود، خودداری کنید. مقدار زیاد این کرم باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود و کم کم آکنه‌ها و کک و مک، ظاهر خواهد شد.

جوانی پوست

سخن آخر در رابطه با 3 راز زیبایی و جوانی

در هنگام استفاده از لوازم آرایشی و زیبایی، حد تعادل را نگه دارید. سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که درصد مواد شیمیایی آن، کمتر است. سبک زندگی سالم را دنبال کرده و به زیبایی خود اهمیت دهید. شما کدام از یک از سه موارد بالا را برای جوانی پوست و زیبایی، مهم می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا