3 روش کاربردی پرپشت کردن مژه ها در خانه

3 روش کاربردی پرپشت کردن مژه ها در خانه

پرپشت کردن مژه یکی از کارهایی است که در زیبایی و جذابیت شما، بسیار تاثیر گذار است. شما می‌توانید در خانه، مژه‌های خود را بلند و پرپشت کنید. دیگر نیازی نیست که هزینه‌های زیادی برای آرایشگاه پرداخت کنید یا مژه‌های خود را با مواد شیمیایی، خراب و شکننده کنید. شما می‌توانید راحت و بدون دردسر در خانه خود، مژه‌هایتان را با روش‌های کاربردی پرپشت کنید. مژه‌های پرپشت و ضخیم در زیبایی و شفافیت چشم‌های شما، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. دیگر نیازی نیست که از ریمل‌های مختلف استفاده کنید. در ادامه می‌خواهیم به سه روش مهم و عالی که برای همه قابل استفاده است، اشاره کنیم.

پرپشت کردن مژه

1. چای سبز برای پرپشت کردن مژه

اول از همه یک جای ریمل خالی پیدا کرده و کامل تمیزش کنید. چای سبز را دم کرده و اجازه دهید عصاره آن، کامل خارج شود. حالا مایع را درون جای ریمل بریزید. شب‌ها قبل از خواب با فرچه ریمل، چای سبز را روی مژه خود بزنید. می‌توانید از عصاره چای سبز نیز بر روی پشت پلک خود بمالید و کمی ماساژ دهید. هر شب این ترفند را انجام دهید و صبح روز بعد با آب سرد، آبکشی کنید. فلاونوئید موجود در عصاره چای سبز، باعث رشد بیشتر مژه‌ها شود.

چای سبز برای پرپشت کردن مژه

2. روغن وازلین برای ضخیم کردن مژه

وازلین یک روغن نفتی پالایش شده است که پوست را مرطوب خواهد کرد. بیشتر خانم‌ها از وازلین برای نرم کردن و لطافت پوست، استفاده می‌کنند. با این حال روغن وازلین مژه‌ها را ضخیم می‌کند تا کاملا پرپشت و جذاب شود. یک فرچه ریمل را داخل آب داغ فرو کنید، حالا داخل وازلین بزنید. بعد مژه‌های خود را با روغن وازلین فرچه بکشید و بگذارید تا صبح بماند. صبح روز بعد صورت خود را با شوینده ملایم، شستشو دهید. این کار را هر شب و به مدت دو الی سه ماه انجام دهید تا نتایج آن را ببینید.

روغن وازلین برای ضخیم کردن مژه

3. روغن زیتون با ویتامین E

قرص ویتامین E را با یک قاشق روغن زیتون مخلوط کنید. کمی مخلوط را به روش غیر میتقیم گرم کنید. حالا هر شب قبل از خواب با فرچه ریمل، این ترکیب را رویمژه‌های خود بزنید. ویتامین E و روغن زیتون برای پوست و بهبود رشد مژه، تاثیرگذار هستند. می‌توانید در آخر، پشت پلک و زیر چشم خود را با این ترکیب، نرم و مرطوب کنید. هر شب این کار را انجام دهید تا مژه‌های خود را تقویت نمایید.

روغن زیتون با ویتامین E

کلام پایانی در رابطه با روش‌ های پرپشت کردن مژه

روغن زیتون، ویتامین E، چای سبز و روغن وازلین، جزو مواد ساده و قابل دسترسی هستند که می‌توانید در خانه آن را تهیه کنید. شما کدام یک از روش‌های بالا را انجام داده‌اید؟ آیا از آن راضی هستید و نتیجه گرفته‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا