3 مدل موی جذاب برای شب یلدا؛ شب یلدا موهاتو این مدلی درست کن!

3 مدل موی جذاب برای شب یلدا؛ شب یلدا موهاتو این مدلی درست کن!

شب یلدا یک شب خاص در میان ایرانیان است که در آن دور هم جمع می شوند و به احترام این شب خود را آراسته می کنند. موهای خود را به مدل های مختلف درست می ککند و لباس هایی متناسب با تم یلدا می پوشند. مدل های مختلفی برای موها وجود دارد که باید متناسب با فرهنگ خانوادگی باشد.

در ادامه به سه مدل موی یلدایی اشاره خواهیم کرد. با ما باشید:

1- در این مدل مو می توانید موهای خود را جمع کنید یا باز بذارید. از یک تل بند کریستالی یا مرواریدی یا گل رز برای بالای موهایتان استفاده کنید. به دلخواه خودتان می توانید اندازه و طرح آن را انتخاب کنید. سعی کنید از رنگ های با تم یلدایی مثل سبز یا قرمز استفاده کنید.

2- برای این مدل موی یلدایی باید نصف موهایتان را بالا جمع کنید و نصف دیگر را باز بگذارید. بالای موهایی که بستید را با روبان یا پاپیون با طرح هندوانه یا قرمز و سبز استفاده کنید. می توانید جلو موها را به دلخواه فر یا صاف کنید.

3- این مدل موی فانتزی برای افرادی که به تم فانتزی علاقه دارند بسیار مناسب است. موهای خود را از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. و موها ار در دو طرف مو و در بالا جمع کنید و برای دور آن از موبند های کریستالی یا مرواریدی قرمز و سبز استفاده کنید تا موهایتان را جذاب تر نشان دهد.

سخن آخر

برای مدل موهایتان برای شب یلدا می توانید از ایده های مختلفی استفاده کنید. انتخاب این مدل موی یلدایی بستگی به سلیقه شما، رنگ و جنس موهایتان دارد. و فرهنگ خانوادگی نیز تاثیر زیادی بر انتخاب شما خواهد داشت. مطلب بالا را بخوانید و از آن برای موهایتان استفاده کنید. امیدواریم که بتوانید از این مدل موها استفاده کنید و در این شب زیبا بدرخشید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا