3 میان وعده که جلوی اشتها رو می گیره!

3 میان وعده که جلوی اشتها رو می گیره!

بسیاری از افرادی که تحت رژیم لاغری سریع هستند به دلیل اینکه هنوز اشتهای آنها کاهش پیدا نکرده، ممکن است در طول روز نیازمند مصرف میان وعده باشند. در برخی مواقع نیز افراد به دلیل کمبود وقت نمی‌توانند وعده غذای خود را کامل میل کنند و یا به دلیل قرارگیری در شرایطی، دچار ضعف می‌شوند و به همین دلیل نیازمند مصرف یک میان وعده رژیمی هستند.

در ادامه این مطلب به تعدادی از این میان وعده ها اشاره خواهیم کرد:3 میان وعده که جلوی اشتها رو می گیره!

1- شکلات تلخ

شکلات تلخ لزوما باعث افزایش وزن نمی شود. شکلات تلخ با حداقل 70 درصد کاکائو احساس گرسنگی را کاهش می دهد. برای تحریک مغز می توانید از چند مربع شکلات در روز به عنوان میان وعده استفاده کنید. شکلات تلخ هضم را کند می کند و احساس سیری را دائمی تر می کند. مراقب باشید که تمام قرص شکلات را نخورید تا کالری دریافتی خود را افزایش ندهید. چند مربع شکلات تلخ برای تقویت روحیه و تامین مواد مغذی خوب بدن کافی است.3 میان وعده که جلوی اشتها رو می گیره!

2- زنجبیل

زنجبیل یک سرکوب کننده قوی اشتهاست که هضم غذا را تسهیل می کند. زنجبیل یک ماده همه کاره است که می توان به راحتی به عنوان میان وعده در همه آبمیوه ها از آن استفاده کرد. همچنین می توان به صورا دمنوش یا چایی به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار گیرد. این ماده فواید زیادی برای سلامتی دارد. زنجبیل با داشتن خواص ضد التهابی و ضد عفونی باعث کاهش قند خون نیز می شود.3 میان وعده که جلوی اشتها رو می گیره!

3- لیمو

لیمو با داشتن خواص ضد التهابی و کمک به هضم غذا، برای سرکوب اشتها و گرسنگی نیز مورد مناسبی است. لیمو کبد را پاکسازی می کند و متابولیسم را تسزیع می کند. برای بهره مندی از تمام فواید لیمو، توصیه می شود هر روز آن را با معده خالی بنوشید.

کلام آخر

همه افراد ممکن است در بین وعده های غذای اصلی برای تامین انرژی بدن، میان وعده نیز مصرف کنند که برخی از آن ها باعث کاهش اشتها می شوند. موادی در بالا گفته شده است ممکن است در کاهش اشتها تاثیر زیادی داشته باشد که مصرف آن ها را به شما توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا