3 نوع گیاه برای خانه که خوش شانسی میارن!

3 نوع گیاه برای خانه که خوش شانسی میارن!

همانطور که میدانید گیاهان در خوش شانسی و انرژی های مختلف تاثیرات فراوانی دارند و همیشه گفته شده که برخی گیاهان انرژی مثبت دارند. پس باید این گیاهان را بشناسید و از آن ها بهره ببرید:

در ادامه به معرفی چند گیاه که خوش یمن هستند، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:خوش شانسی

اسپاتی‌فیلوم، گیاه خوش شانسی

اسپاتی فیلوم یا گل صلح که جزو گیاهان تصفیه کننده هم هست، جزو گیاهان خوش یمن قرار می‌گیرد. این گیاه انرژی منفی فضا را می‌گیرد. نام دیگر اسپاتی‌فیلوم، لی‌لی صلح است. وجود این گیاه خوش یمن، دکوراسیون خانه را خاص و جذاب می‌کند. برگ‌های گسترده و براقی دارد و گل‌های آن سفید رنگ هستند. گیاه اسپاتی‌فیلوم را می‌توانید در اتاق خواب و یا پذیرایی قرار دهید.خوش شانسی

ارکیده گلدانی، زیباترین گیاه خوش شانسی

کافی است که یک گیاه ارکیده گلدانی را در منزل قرار دهید که در فنگ شویی هم خیلی آن را توصیه می‌کنند. این گیاه باعث بهبود روابط اعضای خانواده می‌شود و رابطه بین همسران را خوب می‌کند، زیرا انرژی مثبتی می‌دهد. همچنین اکسیژن زیادی را آزاد می‌کند که باعث می‌شود شما خواب آرامی داشته باشید.

اکالیپتوس

اگر به دنبال افزایش انرژی در محیط منزل هستید یا می‌خواهید روابط‌تان را بهبود ببخشید، اکالیپتوس استفاده کنید. اکالیپتوس بوی بسیار عالی دارد و حس شادابی، نشاط و تازگی را به شما می‌دهد و وجودش در منزل عامل ایجاد خوش شانسی و جذب انرژی‌های خوب خواهد بود.

سخن آخر

گیاهان استفاده های مختلف درمانی و زیبایی دارند. یکی از استفاده های جالب گیاهان، انرژی بخش بودنشان است که تاثیر زیادی در فضای مورد نظر خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا