4 مدل جذاب دامن شلواری برای تابستان که هر خانمی باید داشته باشد!

مُد بهار و تابستان همیشه به دنبال استایل باز، راحت و خنک است. استایلی که با پوشیدن آن بتوانید گرمای آزاردهنده بهار و تابستان را راحتتر تحمل کنید. دامن شلواری یا شلوار گشاد زنانه رقیب شلوارهای تنگ هستند که چند سالی است دوباره وارد دنیای مُد شدهاند.

مدل جذاب دامن شلواری برای تابستان
دامن شلواری که به‌نوعی شلوار زنانه گشاد بلند یا کوتاه است همان مزایای دامن را دارد

هیچ چیز به اندازه یک دامن شلواری راحت و خنک نمی تواند گرمای تابستان را قابل تحمل کند. برخی ها فکر می کنند دامن شلواری ها صرفا مناسب مهمانی ها، دورهمی و یا استایل خانگی هستند. اما با کمی دقت می توانید استایل شیک و زیبایی با دامن شلواری بسازید. این شلوارهای کولردار به داد شما در گرمای تابستان می رسند.

مدل جذاب دامن شلواری برای تابستان
دامن شلواری که به‌نوعی شلوار زنانه گشاد بلند یا کوتاه است همان مزایای دامن را دارد

دامن شلواری که بهنوعی شلوار زنانه گشاد بلند یا کوتاه است همان مزایای دامن را دارد بهعلاوه اینکه امنیت شلوار را ایجاد میکند. حالا که اواسط بهار هستیم و به روزهای گرم تابستانی نزدیکتر میشویم بهترین فرصت برای خرید دامن شلواری است تا استایل جذاب و خنکی را در تابستان 1402 به خود هدیه بدهید. البته این آیتم در استایل زمستانی هم کاملا محبوب است.

مدل جذاب دامن شلواری برای تابستان
دامن شلواری معمولا در دو مدل مجلسی و غیررسمی (اسپرت) وجود دارد که نوع اسپرت آن در زمره لباس خانگی محسوب می‌شود.

 

دامن شلواریهای تابستانی از جنس لینن، نخ، جین کاغذی، ویسکوز، حریر و ژرژت هستند و در اندازههای مختلف بلند تا کوتاه و برمودا (نیمه ساق) دوخته میشوند. میتوانید دامن شلواری را با صندل یا کفش پاشنه بلند، و یا حتی کفشهای تخت و کتانی بهخوبی ست کنید و از یک استایل کژوال شیک لذت ببرید.

مدل جذاب دامن شلواری برای تابستان
دامن شلواری‌های تابستانی از جنس لینن، نخ، جین کاغذی، ویسکوز، حریر و ژرژت هستند و در اندازه‌های مختلف بلند تا کوتاه و برمودا (نیمه ساق) دوخته می‌شوند.

 اگر وسوسه خرید دامن شلواری برای تابستان 1402 به سراغتان آمده است، با ما باشید تا بهترین مدل دامن شلواری تابستان 1402 را انتخاب کنید.

مدل جذاب دامن شلواری برای تابستان
دامن شلواری معمولا در دو مدل مجلسی و غیررسمی (اسپرت) وجود دارد که نوع اسپرت آن در زمره لباس خانگی محسوب می‌شود.

انواع مدل دامن شلواری

دامن شلواری معمولا در دو مدل مجلسی و غیررسمی (اسپرت) وجود دارد که نوع اسپرت آن در زمره لباس خانگی محسوب میشود. دامن شلواری اسپرت را میتوان با یک تیشرت یا بلوز ساده/ طرحدار ست کرد. مدل دامن شلواری مجلسی هم مخصوص پوشیدن در مهمانیهای رسمی، نیمه رسمی، دورهمیهای دوستان یا حتی استایل خیابانی (استریت استایل) است که بهراحتی با یک بلوز، شومیز، یا حتی مانتو ست میشود.

مدل جذاب دامن شلواری برای تابستان
دامن شلواری در مدل ساده، پلیسه، سنبادی، کلوش، رسمی، لایه‌ای، چاکدار و. . . عرضه می‌شود

ست کردن انواع مدل دامن شلواری

دامن شلواری در مدل ساده، پلیسه، سنبادی، کلوش، رسمی، لایهای، چاکدار و. . . عرضه میشود و که بسته به موقعیت مختلف میتوانید مدل مناسب خود را انتخاب کنید. برای اینکه استایل جذابی داشته باشید حتما باید سایر آیتمهایی که با دامن شلواری ست میکنید را درست و دقیق انتخاب کنید.

ایده دامن شلواری برای تابستان 1402
دامن شلواری پلیسه به‌خاطر پیلی‌هایی که دارد شبیه دامن است.

دامن شلواری پلیسه

پلیسه چند سالی است که دوباره به دنیای فشن برگشته است و محبوبیت بالایی در ترند لباسهای بهاری و تابستانی دارد. دامن شلواری پلیسه بهخاطر پیلیهایی که دارد شبیه دامن است. دامن شلواری پلیسه حریر یا ژرژت بهترین گزینه است که هم لطافت مدل و هم پیلیها را بهتر نشان میدهد.

مدل جذاب دامن شلواری برای تابستان
ساده‌ترین مدل دامن شلواری که می‌توانید با تیشرت، بلوز (شومیز)، یا مانتو راسته ست کنید

دامن شلواری راسته

سادهترین مدل دامن شلواری که میتوانید با تیشرت، بلوز (شومیز)، یا مانتو راسته ست کنید. خانمهایی که قد کوتاه و متوسطی دارند هم میتوانند دامن شلواری راسته را در استایل بهار و تابستان 1402 خود استفاده کنند.

استایل تابستانی با دامن شلواری
دامن شلواری‌ها نسبت به شلوار عادی گشادتر هستند، دامن شلواری کلوش اما از حالت معمول هم گشادتر است.

دامن شلواری کلوش

دامن شلواریها نسبت به شلوار عادی گشادتر هستند، دامن شلواری کلوش اما از حالت معمول هم گشادتر است. درست که این مدل دامن شلواری کلوش راحتی و استایل آزاد و بسیار خنکی به شما میدهد اما یادتان باشد که لباسهای خیلی گشاد برای همه نوع فرمهای بدن مناسب نیستند. خانمهایی که قد متوسط یا کوتاهی دارند، یا خانمهایی که کمی تپل یا به اصطلاح چاق هستند بهتر است سراغ دامن شلواری کلوش نروند. گشادی زیاد این مدل شما را چاقتر و کوتاهتر نشان میدهد.

جذاب ترین مدل دامن شلواری برای تابستان
این مدل دامن شلواری مخصوص استایل نیمه رسمی و دورهمی‌ها است

دامن شلواری چاکدار

این مدل دامن شلواری مخصوص استایل نیمه رسمی و دورهمیها است که بهخاطر چاکی که در قسمت پهلو یا جلو دارد فرم دامن را از سادگی خارج میکند. دامن شلواری چاکدار را با نیمتنه سوزندوزی یا گیپور، کراپ، شومیز سبک و لطیف یا تاپست کنید و با استایل جذابو ساده خود در مهمانیها بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا