5 راز رژلب زدن که هر خانمی باید بداند!

5 راز رژلب زدن که هر خانمی باید بداند!

رنگ لب ها یک قسمت مهم در آرایش است و به صورت روح می‌بخشد. یک آرایش لب زیبا و اصولی نه تنها فرم لب ها را زیباتر نشان می‌دهد، بلکه روی جذابیت شما نیز تاثیر زیاد دارد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که این کار به تکنیک خاصی نیاز ندارد و صرفا رنگی شدن شدن کافیست اما، این باور اشتباه است. زدن رژلب نیازمند مراحلی است که برای هر فرم لبی متفاوت است و برای این کار راز ها و ترفند هایی وجود دارد.

در ادامه این مطلب به معرفی چند راز رژلب زدن برای شما عزیران می‌پردازیم:

1-رژلب مناسب برای لب های صاف و بدون برجستگی

خطر لبتان را کمی بالاتر از خط طبیعی لبتان بکشید. ار رژ لب تیره برای گوشه های لب استفاده کنید. قسمت وسط لب ها را رژلب روشن بزنید. سپس خط میان دورنگ را محو کنید.

2-رژلب برای لب های باریک و نازک

از یک خط لب تیره برای کشیدن دور لب ها استفاده کنید و برای رنگ اصلی لب ها از یک رنگ روشن تر از خط لب استفاده کنید. بهتر است از رنگ های نود، صورتی و قرمز برای رنگ اصلی لب ها استفاده کنید. سپس برای جذاب تر نشان دادن آن برق لب را بر روی لب ها می‌زنیم.

3-رژلب مناسب لب های درشت و پهن

از زدن برق لب، مداد و رژلب های روشن استفاده نکنید زیرا باعث برجستگی بیش از حد لب هایتان می‌شود. رنگ های مات برای لب های درشت استفاده کنید و رنگ خط لب را نزدیک رنگ اصلی لب و یا دقیقا مطالبق آن انتخاب کنید.

4-رژلب مناسب لب های قلوه‌ای

برای این مدل از لب ها از رژلب با رنگ تیره استفاده نکنید. رنگ خط لب شما باید یک درجه از رژلب شما تیره تر باشد. مداد را دقیقا روی خط های لب خودتان بکشید. از رژلب روشن تر برای لب بالا و از رژلب تیره تر برای لب پایین استفاده کنید.

5-رژلب مناسب برای لب های غنچه‌ای

برای این مدل لب هم از خط لب با رنگ یک درجه تیره تر از رژلب استفاده می‌کنیم. سعی کنید از رژلب هایی با رنگ روشن استفاده کنید و برای برجسته نشان دادن ان از برق لب استفاده کنید.  همچنین می‌توانید از سایه روشن در قسمت مرکزی لب ها استفاده کنید.

چند توصیه

سعی کنید از روتین مناسب لب ها استفاده کنید. آن ها را اسکراب و لایه برداری کنید و در فصول سرد از بالم لب غافل نشوید.

برای ماندن بهتر مواد آرایشی روی پوست، قبل از استفاده از رژلب، به آن مقداری کرم پودر بزنید و برای ثابت ماندن آن از اسپری فیکس آرایشی استفاده کنید.

برای تناسب بیشتر صورت و استایل شما، از رنگ های هماهنگ با استایلتان استفاده کنید.

اگر آرایش چشم غلیظ دارید از آرایش لب نود و کمرنگ استفاده کنید و در صورتی که آرایش چشم کمی دارید، می‌توانید رژلب پررنگ بزنید.

کلام آخر

فراموش نکنید که زدن رژلب اصلا کار ساده‌ای نیست و نیازمند دقت و ظرافت زیاد است . زیرا اگر رژلب شما اصولی کشیده نشود، تناسب صورت شما را به هم می‌ریزد و و شما با یک نتیجه نادرست روبرو خواهید شد. از راز رژلب زدن و ترفند های بالا استفاده کنید و چهره ای جذاب تر از همیشه داشته‌باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا