6 سوال مهم که قبل از وارد شدن به رابطه باید پرسید!

6 سوال مهم که قبل از وارد شدن به رابطه باید پرسید!

اینکه برای شروع رابطه چه سوالاتی باید بپرسیم، یکی از چالش های اصلی در برقراری ارتباط به خصوص با جنس مخالف است که بتوانیم یک ارتباط موثری را داشته باشیم. اما در هر شرایط بهتر است برای شروع رابطه به سوالاتی بپردازیم که هدفمند باشند.

 6 سوال مهم که قبل از وارد شدن به رابطه باید پرسید!

دز ادامه به 6 سوال مهم برای شروع یک رابطه اشاره کرده ایم. با ما باشید:6 سوال مهم که قبل از وارد شدن به  رابطه باید پرسید!

1-زبان عشق شما چیست؟

درک زبان عشق و حتی زبان بدن فردی که دوستت دارد، در شروع یک رابطه بسیار مهم است. بدون شک هر کسی برای ابراز علاقه خود یک روش منحصر به فردی را دارد که با آن بهتر می تواند عشق و علاقه خودش را نشان دهد. پس برای استحکام رابطه تان بهتر است زبان عشق طرف مقابلتان را بشناسید. حتی درک زبان عشق همسرتان به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین روش از رابطه خود حفاظت کنید.

2-بزرگترین نقطه ضعف شما چیست؟

اگر چه اطلاع از نقاط مثبت شخصیت همسر آینده شما در رابطه بسیار خوب است، اما با این حال باید بدانید که معایب او چیست. پرسیدن این سوال باعث می شود تا نامزدتان کمی در مورد خود فکر کند، و تشویق شود که ایرادهای خودش را به تدریج و با کمک شما برطرف کند.

3-علت شکست شما در رابطه قبلی چیست؟

در یک رابطه بالغ، شما و شریک زندگیتان باید بتوانید در مورد روابط گذشته خود صحبت کنید. درک اینکه چرا آخرین رابطه نامزدتان به پایان رسیده است، روش هایی را به شما نشان می دهد که بدانید چگونه در آینده زندگی خود را بهتر حفظ کنید و برای نجات روابط خود از بروز چه رفتارهایی پیشگیری کنید.6 سوال مهم که قبل از وارد شدن به رابطه باید پرسید!

4-چه چیز را بیشتر از همه دوست دارید؟

بهترین راه برای تقویت رابطه صمیمانه با نامزدتان این است که زبان عشق او را بلد باشید. بنابراین در همان اوائل رابطه از او بپرسید که چه چیز را در رابطه با شما بیشتر از همه دوست دارد. برخی افراد یک جعبه شکلات را به همه چیز ترجیح می دهند. برخی دیگر پیاده روی با نامزد خود را بهترین تفریح می دانند. در نظر برخی افراد هم دریافت یک پیامک ساده صبح به خیر از همه چیز جذاب تر است.

5-برای تنها بودن چقدر زمان لازم داری؟

ما انسان‌ها هر چقدر هم که ساختار اجتماعی داشته باشیم باز هم نیاز داریم که با خودمان خلوت کنیم. هیچکسی ما را بهتر از خودمان نمی‌شناسد، پس طبیعی است اگر گاهی بخواهیم تنها باشیم. از فرد مقابل بپرسید که آیا با خود خلوت می‌کند یا خیر؟ طبیعتاً باید جواب او بله باشد و سپس از او بپرسید که برای تنها بودن چقدر زمان نیاز دارد؟ این پرسش شما باعث جلوگیری از به وجود آمدن سوء تفاهم‌های احتمالی در آینده می‌شود.

6- خیانت از نظر تو یعنی چی؟

انسان‌ها نظریه‌های مختلفی در مورد خیانت دارند و به همین خاطر است که شما حتماً باید نظر فرد مقابل را در مورد خیانت بپرسید. بعضی‌ها صحبت کردن با جنس مخالف را خیانت می‌دانند و بعضی‌ها نه. بعضی‌ها به بوسیدن جنس مخالف را خیانت می‌دانند و بعضی‌ها نه! مثال‌های بدتری هم می‌توان برای بیان خیانت استفاده کرد، اما مطمئناً شما با خواندن همین دو مثال ساده به چند گروه تقسیم شده باشید. پس بهتر است این سوال را قبل از رابطه عاطفی  از فرد مقابل بپرسید. برای شروع یک رابطه همیشه معیارها و سوال هایی وجود دارند که باید در نظر گرفته بشوند

سخن آخر

برای شروع یک رابطه همیشه معیارها و سوال هایی وجود دارند که باید در نظر گرفته بشوند. زیرا جواب این سوالات تا حدود زیادی ما را با طرف مقابلمان آشنا می کند. فراموش نکنید که ممکن است در طول زملن معیار ها عوض شوند و آدم ها تغییر کنند. پس جواب این سوالات ممکن است تغییر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا