8سلبریتی با ظاهری عجیب و نادر که فکرش را هم نمی‌کنید!

 سلبریتی هایی با ظاهر عجیب و نادر که فکرش را هم نمی کنید!

بسیاری از سلبریتی ها دارای نقص ها عجیب در ظاهر خود هستند که این امر از میزان مشهوریت آن‌ها کم نکرده است. با این که مردم فکر می‌کنند که آن‌ها بی نقص هستند اما آن ها هم مانند مردم عادی هستند و هیچ انسانی کامل نیست.

در ادامه با سلبریتی هایی آشنا خواهیم شد که نه تنها از پذیرفتن این نقص ها امتناع نمی‌کنند بلکه از آن ها به نفع خود بهره برده‌اند.

ناتالی دورمر

فلج عصب صورت ناتالی دورمر یک نقص مادر زادی است و از زمان تولد با او بود. این موضوع در هنگام خندیدن ناتالی به ندرت قابل تشخیص است اما چهره عادی و طبیعی او این موضوع را آشکارا نشان می دهد. بیشتر بینندگان متوجه این موضوع نیستند زیرا این نقص با گریم ها مختلف قابل پنهان کردن است.

پاریس هیلتون

یکی از چشم های پاریس هیلتون از چشم دیگر او کوچک تر به نظر می‌رسد که این موضوع در اثر تنبلی چشم یا آمبلوپی به وجود آمده است.ا ین مورد به دلیل ضعیف بودن ماهیچه ها ایجاد می شود. در اکثر مواقع پاریس برای وجود این ویژگی از یک سمت صورتش به دوربین نگاه می کند، اما این موضوع زندگی او را تحت تاثیر قرار نداده است.

خواکین فینیکس

خواکین فینیکس، هنرپیشه ی معروف که در فیلم جوکر درخشید، دارای شکاف کام یا همان لب شکری است. اگرچه این نقص به وسیله جراحی رفع شده است اما، جای زخم آن در صورت خواکین کاملا مشخص است.ا گرچه این موضوع امانع از پیشرفت خواکین در زندگی حرفه ایش نشده است.

هریتیک روشن

هرتیک به طور مادرزادی دارای یک انگشت اضافه در انگشت شست راستش است. که همین موضوع او را به سلبریتی شش انگشتی معروف کرده است.ا ین موضوع معمولا در فیلم هایی او ایفای نقش می‌کند دیده نمی‌شود ولی او این قضیه را پذیرفته است و این انگشت را انگشت شانس خود می‌داند.

سیال

سیال باوجود بیماری پوستی لوپوس که در چهره او نمایان است، همچنان موزیسین محبوب برای سه دهه بوده است. و این موضوع باعث ایجاد یک جنبه برجسته از او در میان عموم شده است.

کامرون دیاز

علایم خاص روی صورت کامرون دیاز ناشی از بیماری پوستی به نام روزا سه است؛ که در آن اثرات قرمز صورت روی گونه ها،پیشانی و چانه است.‌ این وضعیت صورت کامرون را به رنگ صورتی جذاب و چهره ای طبیعی نشان می دهد. کامرون در کنار چهره معروف خود با بیماری روزا سه نیز دست و پنجه نرم می‌کند.

اندی گارسیا

اندی گارسیا، بازیگری که به عنوان یک دو قلو به هم چسپیده به دنیا آمد، طی یک عمل جراحی دوقلو خود بیرون آورد که زخم کمی روی شانه اش نشانگر این موضوع است. گارسیا با وجود غیر معمول بودن این موضوع  ، همچنان در دنیای هالیوود درخشیده است.

استیون تایلر

تایلر در دوران درخشش خود به عنوان رهبر گروه مشهور، ایروسمیت، با بیماری نورومای مورتون روبرو شد؛ که یک بیماری ناتوان کننده پا است. این بیماری با درد شدید مشخص می‌شود و باعث می‌شود ناهنجاری هایی در انگشتان پا به وجود بیاید. او با پشتکار خود، روحیه ی تسلیم ناپذیر یک اسطوره واقعی راک را به نمایش می‌گذارد.

همه آدم ها دارای زیبایی هستند و هیچ کدام از نقص های ظاهری مان نباید از پیشرفت ما جلوگیری کنند. هیچ فرد کاملی در دنیا وجود ندارد پس بهتراست  همدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا